nykii kostealla ilmalla.
nykii kostealla ilmalla.
2L iivari -90. Kun taivaalta tulee vettä riittävästi ja auto seissyt yön yli niin starttaaminen kestää ja kestää. Vaivoin hurahtaa käyntiin. käy kyllä tyhjä käyntiä, mutta kun yrittää lähtee liikenteeseen niin röpöttää nykii/joskus jopa sammuu. Isolla kaasulla lähtee kulkeen kyllä. Koneen lämmetessä/kuiaessa rupeaa toimimaan. Missä mahtais kosteutta luurata?
9-3 ss 1.9 ttid aut. -11
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Ex 9-5 2.3T A -07 vector wagon
ex 9-5 2.0t A -00 Wagon
Lainataan vanhaa topikkia:
Potilaana tuo poliisiauto eli i16 LH 2.4
Viime päivinä on vettä tullut taivaan täydeltä. Siinä pahimmassa sateessa häviää käynti kokonaan. Sähköpuolelta löytyisi varmaan iso kasa tarkastettavia kohteita, mutta jos haarukoisi niitä valmiiksi etukäteen. Käynti katoaa siis kokonaan, mutta kun painaa kaasupolkimen täysin pohjaan niin taas mennään. Ja vähänkin kun löysää niin veto katkeaa kokonaan. Tätä rynkytystä kun sietää muutaman maantiekilometrin niin taas toimii oikein. LH2.4:ssä on tuo täyskaasun tunnistus, mutta mitä muuta se tekee kuin pysäyttää ilmastoinnin kompuran? Vai tekeekö muuta? Ohittaako se jonkun sähköjutskan, joka kosteudesta ryppyilee. Siinä kaatosateessa ei ole kiva kurkkia pellin alle ja muuten tuota vikaa ei esiinny. Kytkishän löytyy tuolta: http://townsendimports.com/Web/electric ... 072-77.jpg
Potilaana tuo poliisiauto eli i16 LH 2.4
Viime päivinä on vettä tullut taivaan täydeltä. Siinä pahimmassa sateessa häviää käynti kokonaan. Sähköpuolelta löytyisi varmaan iso kasa tarkastettavia kohteita, mutta jos haarukoisi niitä valmiiksi etukäteen. Käynti katoaa siis kokonaan, mutta kun painaa kaasupolkimen täysin pohjaan niin taas mennään. Ja vähänkin kun löysää niin veto katkeaa kokonaan. Tätä rynkytystä kun sietää muutaman maantiekilometrin niin taas toimii oikein. LH2.4:ssä on tuo täyskaasun tunnistus, mutta mitä muuta se tekee kuin pysäyttää ilmastoinnin kompuran? Vai tekeekö muuta? Ohittaako se jonkun sähköjutskan, joka kosteudesta ryppyilee. Siinä kaatosateessa ei ole kiva kurkkia pellin alle ja muuten tuota vikaa ei esiinny. Kytkishän löytyy tuolta: http://townsendimports.com/Web/electric ... 072-77.jpg
#1633
900 i16 -90 (ex poliisiauto) 392 tkm, 900 CD T16 -85 (ex maaherra-auto) 494 tkm, 9-3t -10 Biopower 104 tkm
900 i16 -90 (ex poliisiauto) 392 tkm, 900 CD T16 -85 (ex maaherra-auto) 494 tkm, 9-3t -10 Biopower 104 tkm
Täyskaasulla ohitetaan ilmamassamittari, joten sen liittimet tarkistaisin ensiksi. Onko ilmanotto täysin vakio/onko mahdollista että imuputkeen pääsisi normaalia enemmän vettä? Jos massamittarille pääsee reippaasti vettä, niin saattaa olla että menee sekaisin.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
OK. Immun liitintä täytyy siis tutkia. Ilmanotto on ihan vaparin vakio.jcarlson kirjoitti:Täyskaasulla ohitetaan ilmamassamittari, joten sen liittimet tarkistaisin ensiksi. Onko ilmanotto täysin vakio/onko mahdollista että imuputkeen pääsisi normaalia enemmän vettä? Jos massamittarille pääsee reippaasti vettä, niin saattaa olla että menee sekaisin.
#1633
900 i16 -90 (ex poliisiauto) 392 tkm, 900 CD T16 -85 (ex maaherra-auto) 494 tkm, 9-3t -10 Biopower 104 tkm
900 i16 -90 (ex poliisiauto) 392 tkm, 900 CD T16 -85 (ex maaherra-auto) 494 tkm, 9-3t -10 Biopower 104 tkm