
Mietin taas tässä lisää rahanmenoa ja ABS-jarrujen laittoa satkuun.
Nyt autossa siis normijarrut.
Mitä kaikkea luovuttaja-autosta tarvitaan?
Mitäs konttorilla sanotaan?
Auto siis 1993 2.1 16v CC classic, jossa EI ole ABSeja vakiona...pöh.
Ja tuohon olisi vielä turbollaSami kirjoitti:Halvemmalla ja helpommalla pääsisit, jos kävisit ruotsista auton, jossa ABS, airbag ja ilmastointi. Sitten maksat muutaman satasen veroa ja katsastat auton rekisteriin suomeen ja alat sitten harrastamaan sitä.
http://www.blocket.se/vi/12354978.htm?ca=11_s
Tuolla saisit projektisi ABS:in kohdalta valmiiksi halvalla.
Asia selvä hyvä, että asiat muuttuuMimmi kirjoitti:Kyllä saa asentaa myös SRS:n AKE:n luvalla, vaikka GM Finland muuta väittääkin.Turbo16 kirjoitti:ABS:stä luulisi että saisi läpi mutta en usko että Airbagia saa jälkikäteen asentaa..
Ilmastoinnista nyt ei tietenkään prosentteja tule..
Hieman ot mutta pystyykö auton muuttamaan jälkikäteen vähäpäästöiseksi eli asentamaan yhden lisävarusten lisää? Meinaan jos vaihtaisi 99:iin koko tekniikan katteineen päivineen 900S:stä niin tuleeko autosta silloin virallisestikin vähäpäästöinen?Mimmi kirjoitti: Satkuun pystyy muuten jälkiasentamaan monta muutakin varustetta (sähkölämmitteiset taustapeilit, AC:n...)
Prosentteja ei mene ABS-jarruista tai SRS-järjestelmästä.
Ja edelleenkin ot:Huikko kirjoitti: Vaatii ajonaikaisen päästömittauksen, jota suomessa tekee esim. VTT.
Maksaa noin 1500€