Jos normaalisti toimivan kytkimen painaa pohjaan, niin kyllä paineasetelma menee sen verran sisään, että jousien ja asetelman väliin saa tungettua jarruputken tai sen ryssäläisen ämpärin sangan ja on sen jälkeen sen verran nipussa että tulee kikottelemalla ulos. Tuollainen vajaasti toimiva kytkin on kurja, ei sitä hevillä saa pois, joko kunnon puristava työkalu tai paineasetelmasta rälläkällä jousia poikki (on entinen asetelma ja sit rauta kankea.

) Ja ei se uusi kytkinkään helppo ole, taidettiin puristaa paineasetelman jouset nippuun hallinosturilla & putkella & sillä sangalla, helposti lupsahti paikalleen ohjuritapeista huolimatta. Mutta lopputuolos oli, että vituiks meni.
E: Ja tarkennetaan, että uusi asetelma oli sopivan pahvin päällä, sitten vaan ylijäämäputkenpätkä ~15cm pituudeltaan joka oli halkaisijaltaan joku 7-8cm tai sitäluokkaa ja päistään suora. Sitten vaan koko limppu autonosturin alle ja varovasti laskemaan, kun jouset painuneet tarpeeksi, niin sitten nuo avittavat jarruputket tai ämpärinsangat väliin.