
Tähän mennessä autosta löytynyttä: (1993 classic)
- Bensapumppu tankissa kiinni sikafleksillä
- Tankki vuoti pumpun päälle, korjattu paperitolloilla, jotka uivat bensassa
- Ketjun kiristintä jatkettu hitsaamalla
- Ovipahvit kiinni peltiruuveilla ja puupalikoilla
- Takajarrupaloissa kuparitahnaa pinnan ja levyn välissä
- Raidetangon päät vaihdettu sinnepäin ja korjattu ratista ohjaus suoraan tai sinnepäin.
- Vaihteiston täyttötulppa käännetty jengoiltaan, korjattu tiivistemassalla
- Eri mittaiset etujouset autossa
- Defan akkulaturin kiinnitysruuvi ylemmästä jousilautasesta läpi.
- Radion johdot pelkällä teipillä toisissaan kiinni
- Bensafiltteri pelkkien letkujen varassa auton alla
- Kuskin puolen ikkunaveivi sikafleksillä kiinni
- Kaikki kojetaulun muoviklipsit poikki ja pellillä ja sikafleksillä kiinni.
- Hansikaslokeron lukkopesässä romua
Sitten edellisistä autoista löytyneitä hienouksia:
Volvo 360:
- Vaihteiston kannatinpalkki korjattu pakkelilla ja kakkosnelosella
- Nopeusmittarin vaijeri kiinni sikafleksillä
- Takalasin lämppärille uudet johdot ilman relettä suoraan akulta katkaiajan kautta.
- Kierrelukitetta kannenpulteissa
- Kierrelukitetta joka paikassa
- Kardaanin booriliitos hitsattu umpeen (autossa putkikardaani ja laatikko takana)
Oldsmobile Delta88:
- Laturin kiinnikerauta hitsattu kolmesta vanhasta hylsystä
- Pakoputki popniiteillä kiinni rungossa
- Kaasarin tiivisteenä puuta (ohutta levyä)
Renault Twingo:
- Vaihteiston laakerivika korjattu täyttämällä vaihteisto aivan täyteen jollakin tervalla ja lastuilla villinlännen tyyliin.
- Etupyörän navan mutteri väärillä jengoilla
- Radion maajohto nätisti juotettuna lenkkiin ja ruuvattuna muovikonsoliin (ei toiminut)
Tässäpä ne mitä juuri ilolla muistelin

Laittakaa lisää niin on jotakin mille hihitellä aikansa kuluksi.