sitten kun toimii kuten pitääkin niin eikun hakua selailemaan ja paineita ja ruokaa lisää niin eiköhän pian ole
saab 9000 cc Turbosta asiaa ja kysymys mikä viritys tuo on?
järki nyt käteen ja etsitään se vika ensin että minkä takia se ei ahda lähellekään vakioitakaan ennen kuin virittämään aletaan!
sitten kun toimii kuten pitääkin niin eikun hakua selailemaan ja paineita ja ruokaa lisää niin eiköhän pian ole
sitten kun toimii kuten pitääkin niin eikun hakua selailemaan ja paineita ja ruokaa lisää niin eiköhän pian ole
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
-
uusisaabisti
- "Kaasari"
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ke Heinä 11, 2007 09:49
- Paikkakunta: espoo
no niin nyt on vaihdettu ngk tulpat mallia BCPR7ES-11 kun tollaiset löytyi säästöstä ei varmaan ihan oikea malli tähän mutta nyt ahdin antaa hönkää täyskaasulla eikä pätki kiihdytyksessä enää.
nyt kyllä sellainen pieni vähäpätöinen ongelma uusi tullut tyhjäkäynti täyskyyhdityksen jälkeen kun nostat kaasun ylös ja laitat kytkimen pohjaan niin tyhjäkäynti ekaks laskee sinne tonniin mutta sitten pomppasee hetkeksi n.2500kiekkaan... eli mistäpä tällainen humppaaminen johtuisi?'
Mutta tämä on pieni vähäpätöinen haitta mutta nyt pitää alkaa etsimään niitä lisä tehoja koneeseen.
eli paljonko apc-boksin muutoksilla pystyisi saamaan niitä kaivattuja lisäheppoja?
nyt kyllä sellainen pieni vähäpätöinen ongelma uusi tullut tyhjäkäynti täyskyyhdityksen jälkeen kun nostat kaasun ylös ja laitat kytkimen pohjaan niin tyhjäkäynti ekaks laskee sinne tonniin mutta sitten pomppasee hetkeksi n.2500kiekkaan... eli mistäpä tällainen humppaaminen johtuisi?'
Mutta tämä on pieni vähäpätöinen haitta mutta nyt pitää alkaa etsimään niitä lisä tehoja koneeseen.
eli paljonko apc-boksin muutoksilla pystyisi saamaan niitä kaivattuja lisäheppoja?
-
uusisaabisti
- "Kaasari"
- Viestit: 10
- Liittynyt: Ke Heinä 11, 2007 09:49
- Paikkakunta: espoo
tämä tyhjäkäynti vika tuli vasta tulppien vaihdon jälkeen ngk BCPR7ES-11 jotka uudempaan 2.3t malliin suunnatut mutta voisikohan ne sitten aiheuttaa tyhjäkäynti heilumista. yksi vika lähtee toinen tulee tilalle.
varmaan suosiolla mentävä ostamaan tähän malliin omat ngk platina tulpat jos saisi sillä tuonkin pikkuvian pois.
sitten sellaista asiaa öljyvuodoista että mistä yleensä tuppaa tuota öljyä tiputtamaan kun reviirimerkit tämä meidänkin saabbi jättää.
varmaan suosiolla mentävä ostamaan tähän malliin omat ngk platina tulpat jos saisi sillä tuonkin pikkuvian pois.
sitten sellaista asiaa öljyvuodoista että mistä yleensä tuppaa tuota öljyä tiputtamaan kun reviirimerkit tämä meidänkin saabbi jättää.
-
V.J.S
- "Hölösuu"
- Viestit: 8101
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
About kaikista moottorin tiivisteistä nuo tuppaa tihuttamaanuusisaabisti kirjoitti: sitten sellaista asiaa öljyvuodoista että mistä yleensä tuppaa tuota öljyä tiputtamaan kun reviirimerkit tämä meidänkin saabbi jättää.
Kannattaa alottaa öljypumpun o-renkaan ja kampuran hihnapyörän puoleisen stefan vaihtamisella. Venakopankin tiivisteen vuoto on helppo havaita ja tiiviste on pienitöinen vaihtaa.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84