itsellä oli hieman vastaavat vaihtoehdot alla pari kuukautta sitten.. TOSIN tilanne oli eri.
Totesin moottoripyörän taloudellisen ja fyysisen rasituksen takia liian raskaaksi ylläpitää (auto, moottoripyörä yhdistelmä kallis intin aikana ylläpitää, sekä selkä ei tahdo kestää kyykkypyörää aina).
pyörän pistin myyntiin ja vaihtona kävi vain avoauto tai suora kylmä käteinen. Tarjouksia tuli jonkin verran targoista, avoista sekä ilmastoiuduista koteloiduista pirsseistä, mutta tuohon 10teur hintaan ei muita kiinnostavia avoja ollut kuin 900 cabbe. Jos pyörä olisi mennyt suoralla valuutan vaihdolla, olisin hakenut satku caben samantien.
Sitten nettiautoa selatessa tuli ilmoitus että aero vaihdetaan pyörään joten ajattelin huvikseni kokeilla kepillä jäätä koska auto oli sellainen kuten olen aeron aina halunnut olevan (musta, kattoluukku ja muutenkin hyvä varusteinen sekä suht vähän ajettu). Noh siitä sitten päästiin asiassa pitkälle ja vielä mietin silti cabbeen siirtymistä.
joka tapauksessa totesin että ympärivuotisessa käytössä tonnari on omiaan ja jonkin verran tuota tonnarin sielun elämää on tullu seurattua niin ehkä helpompi auto vikojen kannalta itselle. NG satkusta kun ei ole mitään tietoa (paitsin mitä joskus foorumilta lukenut).
Olen ajanut aerollani nyt n. 6tkm enkä ole katunut, kattoluukku ja ilmastointi tuo ihan riittävästi viileyden sekä avaruuden tunnetta tähän hätään kun kaikkea ei voi saada
lisäyksenä loppuun, pyörähän oli tarkoitus vaihtaa ns harrasteautoon

Eli tallissa on 9000 CD -91 2.3T suhteellisen hyvillä varusteilla, eikä tonnari ollut mikään pakko hankinta. Edellisen auton myin sitten veljelle ja itse aero pääautona.
Toinen vaihtoehto olisi ollut että cabbe kesät ja toi CD tonnari sitten talvet ... Kuitenkin tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen, toi aero on loistava auto (hieman puhditon tohon vanhaan tonnariin verrattaessa kuitenkin)..