Tässä hieman vaikutelmia tämän suutinhuollon vaikutuksista, ajeltu nyt noin 500Km huollon jälkeen:
Tyhjäkäynnillä moottori ei tärise läheskään niin paljon kuin mitä ennen huoltoa.
Moottorin mekaaninen käyntiääni on sivistyneempi ja vaimeampi, eikä kuulu ohjaamoon tyhjäkäynnillä eikä kaasutettaessa läheskään niin paljon kuin mitä ennen huoltoa.
Nykimiset ja voimattomuus osakaasulla kiihdytettäessä ovat menneen talven lumia.
EDU näyttää nyt sekalaisen ajon kulutukseksi 7.7 Litraa/100Km, ennen näytti 9.3Litraa. Ajon olen pyrkinyt pitämään samanlaisena ja on tullut ajettua samoja vakioreittejä mitä ennenkin, tiedä sitten jos on tullut alitajuisesti hissuteltua... Täytyy vielä tankata täyteen ja tarkistaa kulutus sadalta kilometriltä.
Kaiken kaikkiaan, kevättalvella tekemäni kansipahvin/kannenvaihto, hydraulinostinten avaaminen ja puhdistus sekä nokkaketjun vaihto, ja viimeistelynä tämä suutinhuolto tuottivat tulokseksi hienosti ja hiljaisesti käyvän (vakioksi) tehokkaan moottorin.
