15 vuotta ollut ajokortti ja nyt vasta hoksaan tuollaisen eron kylmän ja kuuman öljyn suhteen
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
En oo huomannu mitään vaikutusta öljyn ollessa "kylmää" kuinka alas se vajoaa. Oli sitten pakkasta melkein 40 raitaa vai oliko keli nollassa, maksimissa jos on kylmällä koneella, niin sitten se on siinä oli lämpötila mikä tahansa.lucaf kirjoitti:Vai voiko johtua siitä että yöllä lämpötila laski vain seitsemään asteeseen, ed. kerralla kävin nollassa?
Perskele! Sinäpä sen sanoit, saattoi muuten hyvin olla sinä aamuna auto kaltevassa parkissa kun öljyt näytti vaan puoleen väliin....V.J.S kirjoitti:Melkoisia teorioita täällä heitelläänEiköhän suurin öljypinnan korkeuden "vaihtelu" tule siitä, missä asennossa auto on parkissa...Eli vatupassi aina mukaan öljyn määrää tarkastaessa, niin tasaantunee nuo vaihtelut
![]()