Pahan panitte, manaaminen tuon luokan haman suhteen on onneksi direktiivienkin mukaan sallittua varsinkin perjantaina.
Jos ei oo vaihtosylkkyä, niin ei tuu muuta "ohitusleikkausta " miäleen kuin:::
vetää R 1/4" tavallisen putkikierteen SUORAAN siihen(
putkimiehiä aina kylillä on ) ( toi reikä on sille aika passeli, koska orkkis on M12x 1 hienokierre). panee sit jotain locktiten tiivistettä siihen kun on metallinmurut nuukasti poistanut TAI PURISTAA SEN ILMARUUVIN KARTIO- OSAN SINNE VAAN irtopalana.
ilmaus on sitten vaan tehtävä (PUTKI) liitosta löysäämällä.
Vaihtoehtoisesti jos löytää tasakantaisen tulpan, niin kokeilee siihen jotain mukautuvaa tiivistettä ( muovi, lyijy jne) . mutta aina lie metallia sen verta sisään jää, jotta ei menesty pitkän päälle, elikkäs aika kuubalainen korjaus.
Ai juu, jos löytyypi keittiön laatikoista toi M12x1 kierretappi, niin voihan porata sen kartion sieltä pohjalta pois ( toivotavasti ei osu mäntään ?) ja kierteittää loppuosankin, sit hitsaa ilmaruuvin tukkoon tai samankierteinen pultti ja tiivaria alle vaan.
Aika eksoottisia nää vaihtarit on mutta niin on kuulemma kuuban takapihatkin.
Painetta on aika paljon muistaakseni jotain 30----40 bar, eli ihan leluhommat on kyllä ajan ja pilsneerin haaskuuta. Kytkinleikit ei sentäns oo niin fataaleja kuin jarruleikit.
schöne wochenendee....
