Glaserin kannentiiviste..

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Glaserin kannentiiviste..

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

Mites nuo vesikanavien reiät on vain halkaisijalta noin 5 mm..Eikä ole kaikkien kanavien kohdalla....???....

Kummin päin kyseinen tiiviste tulee kun ei ole merkitty ???

Kyseessä 16 tappinen...
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24629
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

ei se tiiviste sovi ku yksin päin.... kanavat ei ole symmtriset...
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

nalleolut kirjoitti:ei se tiiviste sovi ku yksin päin.... kanavat ei ole symmtriset...
Kato perhana..eipä olekkaan... 8O
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Pahin moka, minkä voi tehdä kansipahvia laittaessa: suurentaa niitä reikiä. Eli, kertaus on opintojen äiti. Ne reiät on ihan oikean kokoisia kannentiivisteissä. Lohkossa olevien reikien tarkoitusperät voivat liittyä valuteknisiin asioihin ja kannentiivisteiden pienillä reijillä on mahdollisesti pelattu virtauksia sopiviksi lohkossa/sylinterikannessa. Niitä ei pidä mennä ominpäin muuttelemaan, jos ei ole 100% varma, mitä on tekemässä ja miksi.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

Mertmi kirjoitti:Pahin moka, minkä voi tehdä kansipahvia laittaessa: suurentaa niitä reikiä. Eli, kertaus on opintojen äiti. Ne reiät on ihan oikean kokoisia kannentiivisteissä. Lohkossa olevien reikien tarkoitusperät voivat liittyä valuteknisiin asioihin ja kannentiivisteiden pienillä reijillä on mahdollisesti pelattu virtauksia sopiviksi lohkossa/sylinterikannessa. Niitä ei pidä mennä ominpäin muuttelemaan, jos ei ole 100% varma, mitä on tekemässä ja miksi.
Ei niihin kannata koskea...Ajattelin että kun ovat vain niin pirun pieniä reikiä......ja vähän :twisted: :twisted:
Vastaa Viestiin