
Eli mitäs tarttee käytännössä muuttaa jos meinaa turbottaa (ja apc:tä EN halua autoon), eli pakosarja, turbo, öljynsuodattimen jalka (jotta saa lähdön turbon öljytulolle, mutta mihis paluu??, sitten ranettaa johonkin vesiletkujen väliin T-haarat jotta saa ahtimen jäähdytyksen pelaamaan), ruiskuboksi, virranjakaja (tai sitten modifioida ylipaineenkin mukaan säätyväksi), turbon suuttimet ja pakoputkisto, olikos muuta kuin tarpeeksi tilava IC??
Siis mitään tehohirmua en ole tekemässä vaan aidosti hajottaa pään ja sielun ajaa 2.0iA:lla, jokin 50 lisäkaakkiakin auttaisivat kummasti

Mulla on jotain 210tkm ajettu erinomainen vapari-16-tappisen kone purettuna, sen ajattelin nostaa paikoilleen tonnariin (piti mennä 99:iin, mutta se saa odottaa tekniikkaa pidempään), ajattelin sorvauttaa vaan männät hieman matalemmille puristuksille sopiviksi
Niin ja mites tonnarin tomaatin välityssuhteen ero turbo-vapari on toteutettu, selviääkö pelkästään perän vaihtamisella vai pitäisikö vaihtaa rattaitakin? Aika lyhytvälitteinen tuo 2.0iA kyllä on, bensaa palaa ihan huolella

Edit: siis tietty kanssa IMM (jossei ole sama kuin turbomallissa), eikä öljynjäähdyttäjällä tee mitään täällä arktisissa olosuhteissa
