Eilen ajellessani huomasin, että turbon paineet eivät oikeen tahdo nousta ja turbo alkoi vinkua kaasua painaessa. Ajoin suorinta tietä kotio, mutta ei tahtonut pimeellä oikeen tulla tutkimisesta mitään.
Tänään sitten kurkkasin pellin alle, niin turbon imuputken keskellä oleva huohotusputken läpiviennin tiivistekumi oli kadonnut

Purin imuputken pois, turbon akselin ruuvi oli löysällä ja akselin päässä ei ollut sokkaa, tai ainakin mulla on jostakin sellainen muistikuva että siinä sokka pitäisi olla?
Siivet oli ihan ok kunnossa vähän ehkä naarmuisempi kuin ennen.
Mitä tuo mutteri pitää paikallaan?
Entä miten saan tuon mutterin kiristettyä?
Tuon kun saisi kireelle ja testattua, niin voisi arvailla onko siellä pakopuoli ja muutakin vielä mennyt rikki..
Huh huh että ketuttaa


Autona vuoden -90 ässä vakioahtimella