Imuputket?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Imuputket?
Jeps eli oisko tääl foorumil ketään peltiguruu joka haluis tehä mulle imuputket?
tottakai maksaisin.
tarvisin niinku turbost filtterille. Icltä kaasuläppään.
ja auto tosiaan toi 9-3 aerp vm00 T7.
tottakai maksaisin.
tarvisin niinku turbost filtterille. Icltä kaasuläppään.
ja auto tosiaan toi 9-3 aerp vm00 T7.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Hyöty?
T7:n muoviputket riittää mainiosti ~500 hp tehoihin todistetusti ja hohkavat vähemmän imuilmaan lämpöä kun metalliset, joten auto toimii tehokkaammin ruuhka-ajossa.
T7:n muoviputket riittää mainiosti ~500 hp tehoihin todistetusti ja hohkavat vähemmän imuilmaan lämpöä kun metalliset, joten auto toimii tehokkaammin ruuhka-ajossa.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Kun sitä hakkaa vasaralla?nugge kirjoitti:rosteri vaa pitäis kivaa ääntä
Pakoputkessa rosteri kuullostaa hieman erilaiselta, kun musta, mutta jossain kohtaa viriharrastusta, kun turbo&katti ei liiemmälti normiajossa vaimenna ääntä, arvostat useimmiten hiljaisuutta. Imuputkissa rosteri ei ole sen äänekkäämpi. kaikenmaailman turhkakkeilla, kuten ww-filtsu tms saa vähän suhinaa, mutta ne ei vie vessaa yhtään sen lujempaa. isompi puhallin on väljemmän putkiston ja ic:n jälkeen ainoa toimiva ratkaisu. Tietty jos ääniä kaipaa, niin poppivehkeet on sitä varten.

ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
emmä sihinää sillai ajattele eniten.
eniten oon miettiny sitä visuaalista puolta. eli milt konehuone näyttäis.
eniten oon miettiny sitä visuaalista puolta. eli milt konehuone näyttäis.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: Imuputket?
Nugge kysyi haluuko joku tehä tommoset eikä sen hyöty/haitta puolia 

Saab se miehen tiellä pitää, naisia unohtamatta.
Re: Imuputket?
Hyvä kuitenkin että nekin tulivat esiin koska näemmä eivät olleet tiedossa2495 kirjoitti:Nugge kysyi haluuko joku tehä tommoset eikä sen hyöty/haitta puolia

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Imuputket?
no ei ole enaa tama esilla kun auto meni lunariin et tan voi poistaa jos haluaa.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Re: Imuputket?
Entäs ahtoputki?
Kun Maptun ilmoittaa, että suositellaan +400hp autoihin, niin:
http://www.abbottracing.com/2003/
High Flow Turbo Delivery Pipe - 12bhp - Price: £ 325.00(481€) Part Number - DEN 018
Replaces restrictive standard pipe to complement ECU power upgrades.
Increased response on acceleration.
All alloy construction
Essential on all aero models and for power outputs above 200bhp
Eli jos on vakio urbo jollain stegillä, niin ei mitään hyötyä=meitä kustaan silmään?
Kun Maptun ilmoittaa, että suositellaan +400hp autoihin, niin:
http://www.abbottracing.com/2003/
High Flow Turbo Delivery Pipe - 12bhp - Price: £ 325.00(481€) Part Number - DEN 018
Replaces restrictive standard pipe to complement ECU power upgrades.
Increased response on acceleration.
All alloy construction
Essential on all aero models and for power outputs above 200bhp
Eli jos on vakio urbo jollain stegillä, niin ei mitään hyötyä=meitä kustaan silmään?
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
Re: Imuputket?
Juuri näin. Ton rahan kun sijoittaa vaikka kunnon IC:n niin hyöty on moninkertainen. Kyllä noista vakiotuubeista menee sen 400--500 kaakin edestätesting1 kirjoitti:
Eli jos on vakio urbo jollain stegillä, niin ei mitään hyötyä=meitä kustaan silmään?
ilmaa.