Imuputket?

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Vastaa Viestiin
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Imuputket?

Viesti Kirjoittaja nugge »

Jeps eli oisko tääl foorumil ketään peltiguruu joka haluis tehä mulle imuputket?

tottakai maksaisin.
tarvisin niinku turbost filtterille. Icltä kaasuläppään.
ja auto tosiaan toi 9-3 aerp vm00 T7.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

Hyöty?

T7:n muoviputket riittää mainiosti ~500 hp tehoihin todistetusti ja hohkavat vähemmän imuilmaan lämpöä kun metalliset, joten auto toimii tehokkaammin ruuhka-ajossa.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nugge »

hmm. vai näin...
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

nugge kirjoitti:hmm. vai näin...
Juurikin niin ;) ja sama pätee myös orkkis putsariin, sen koteloon jne. Jos ahdistaa niin syytä on hyvä etsiä föönistä ja tietyn rajan jälkeen nokkakepukoist
#1730
500whp.net member
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nugge »

rosteri vaa pitäis kivaa ääntä :oops:
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Viesti Kirjoittaja Hook »

nugge kirjoitti:rosteri vaa pitäis kivaa ääntä :oops:
Kun sitä hakkaa vasaralla?

Pakoputkessa rosteri kuullostaa hieman erilaiselta, kun musta, mutta jossain kohtaa viriharrastusta, kun turbo&katti ei liiemmälti normiajossa vaimenna ääntä, arvostat useimmiten hiljaisuutta. Imuputkissa rosteri ei ole sen äänekkäämpi. kaikenmaailman turhkakkeilla, kuten ww-filtsu tms saa vähän suhinaa, mutta ne ei vie vessaa yhtään sen lujempaa. isompi puhallin on väljemmän putkiston ja ic:n jälkeen ainoa toimiva ratkaisu. Tietty jos ääniä kaipaa, niin poppivehkeet on sitä varten. :lol:
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

nugge kirjoitti:rosteri vaa pitäis kivaa ääntä :oops:
Jännää miten tärkeät ne äänet voi olla, vaikka vaikuttaisi kulkupuoleen negatiivisesti niin kaikki hyvin kunhan sihisee ja suhisee :roll:
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja nugge »

emmä sihinää sillai ajattele eniten.

eniten oon miettiny sitä visuaalista puolta. eli milt konehuone näyttäis.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pade »

Toki sellanen kiillotettu putki on huomattavasti kivemman näköinen kun toi orkkis muovinen versio.
Mutta tosiaan lämmön eristyksen suhteen toi muovinen on kyllä huomattavasti fiksumpi.
SonmH
"Viggen"
Viestit: 680
Liittynyt: Su Elo 21, 2005 21:00
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja SonmH »

Eiköhän motonetissä myydä jotain kromi maalia.
2495
"Aero"
Viestit: 452
Liittynyt: Ti Elo 23, 2005 07:46
Paikkakunta: Eura
Viesti:

Re: Imuputket?

Viesti Kirjoittaja 2495 »

Nugge kysyi haluuko joku tehä tommoset eikä sen hyöty/haitta puolia :D
Saab se miehen tiellä pitää, naisia unohtamatta.
pade
"Hölösuu"
Viestit: 5150
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 23:04
Paikkakunta: hki
Viesti:

Re: Imuputket?

Viesti Kirjoittaja pade »

2495 kirjoitti:Nugge kysyi haluuko joku tehä tommoset eikä sen hyöty/haitta puolia :D
Hyvä kuitenkin että nekin tulivat esiin koska näemmä eivät olleet tiedossa :)
nugge
"Hölösuu"
Viestit: 2026
Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
Viesti:

Re: Imuputket?

Viesti Kirjoittaja nugge »

no ei ole enaa tama esilla kun auto meni lunariin et tan voi poistaa jos haluaa.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
testing1
"Aero"
Viestit: 430
Liittynyt: To Heinä 20, 2006 12:34

Re: Imuputket?

Viesti Kirjoittaja testing1 »

Entäs ahtoputki?
Kun Maptun ilmoittaa, että suositellaan +400hp autoihin, niin:
http://www.abbottracing.com/2003/
High Flow Turbo Delivery Pipe - 12bhp - Price: £ 325.00(481€) Part Number - DEN 018
Replaces restrictive standard pipe to complement ECU power upgrades.
Increased response on acceleration.
All alloy construction
Essential on all aero models and for power outputs above 200bhp

Eli jos on vakio urbo jollain stegillä, niin ei mitään hyötyä=meitä kustaan silmään?
9-3 Aero 2001 T7 2.3, B&W EFR 7163 G, Quaife, E85 yms. Muutoskatsastettu tekniikalle. Stage: Monster. Ruosteeton kesäauto&ensimmäinen omistaja Suomessa vuodesta 2006.
JouniCSE
"Hölösuu"
Viestit: 1590
Liittynyt: Ke Heinä 09, 2003 18:03
Paikkakunta: Kangasala

Re: Imuputket?

Viesti Kirjoittaja JouniCSE »

testing1 kirjoitti:
Eli jos on vakio urbo jollain stegillä, niin ei mitään hyötyä=meitä kustaan silmään?
Juuri näin. Ton rahan kun sijoittaa vaikka kunnon IC:n niin hyöty on moninkertainen. Kyllä noista vakiotuubeista menee sen 400--500 kaakin edestä
ilmaa.
Vastaa Viestiin