9-5 2,3t -98:iin stage 1

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3724
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: 9-5 2,3t -98:iin stage 1

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Eipä noissa 9-5.sien Mitsun ja Garretin välillä niin älytöntä koko eroa ole, ja onhan noissa viriputkienkin Steg1:ssa suunnilleen samat tehot mitä vakio Aerosssa :wink:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Nicke
"Turbo"
Viestit: 250
Liittynyt: Ke Heinä 04, 2007 15:12
Paikkakunta: Kaarina

Re: 9-5 2,3t -98:iin stage 1

Viesti Kirjoittaja Nicke »

Onko jollain Aero boksi kiinni pikku t:ssä??
Kiinnostais kuulla kokemuksia miten on toiminut??
Saab 9-5 Aero 2003
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3724
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: 9-5 2,3t -98:iin stage 1

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Täällä on ollut kolmekin eri Aeroon tarkoitettua boksia (-01 aut,-01 man ja SP steg1) ja kaikki toimineet hyvin :wink:
Saab 9-3 TTID Vector 2008
RapidoG
"Kaasari"
Viestit: 18
Liittynyt: Ke Elo 22, 2007 12:30

Re: 9-5 2,3t -98:iin stage 1

Viesti Kirjoittaja RapidoG »

Frostgrey kirjoitti:Täällä on ollut kolmekin eri Aeroon tarkoitettua boksia (-01 aut,-01 man ja SP steg1) ja kaikki toimineet hyvin :wink:
Vaatiiko tuo Aeron boksin laittaminen -98 2.3t:hen muita muutoksia? Suuttimia ei näköjään tarvi vaihtaa eikä turboa. Eli sama asia, jos vaihtaisi jonkin steg 1:n boksin?
Onko Aerossa eroa vakioon koneen osissa, muissa kuin suuttimissa?
Antsa
"Tuplakaasari"
Viestit: 59
Liittynyt: Pe Maalis 03, 2006 12:32
Paikkakunta: Vantaa

Re: 9-5 2,3t -98:iin stage 1

Viesti Kirjoittaja Antsa »

Jos tuollaisen aeron boksin laittaa -98/-99 autoon niin kyllä arveluttaa ainakin kaksi seikkaa:
- miten käy luistoneston, joka on vakiona aeroissa mutta harvassa -98/-99 autossa
- -98 autossa on vain yksi lambda-anturi
saako techillä ohjelmoitua nuo pois, ja osaavatko huollossa tehdä tuon?
Vastaa Viestiin