
9-5 2,3t -98:iin stage 1
Re: 9-5 2,3t -98:iin stage 1
Eipä noissa 9-5.sien Mitsun ja Garretin välillä niin älytöntä koko eroa ole, ja onhan noissa viriputkienkin Steg1:ssa suunnilleen samat tehot mitä vakio Aerosssa 

Saab 9-3 TTID Vector 2008
Re: 9-5 2,3t -98:iin stage 1
Onko jollain Aero boksi kiinni pikku t:ssä??
Kiinnostais kuulla kokemuksia miten on toiminut??
Kiinnostais kuulla kokemuksia miten on toiminut??
Saab 9-5 Aero 2003
Re: 9-5 2,3t -98:iin stage 1
Täällä on ollut kolmekin eri Aeroon tarkoitettua boksia (-01 aut,-01 man ja SP steg1) ja kaikki toimineet hyvin 

Saab 9-3 TTID Vector 2008
Re: 9-5 2,3t -98:iin stage 1
Vaatiiko tuo Aeron boksin laittaminen -98 2.3t:hen muita muutoksia? Suuttimia ei näköjään tarvi vaihtaa eikä turboa. Eli sama asia, jos vaihtaisi jonkin steg 1:n boksin?Frostgrey kirjoitti:Täällä on ollut kolmekin eri Aeroon tarkoitettua boksia (-01 aut,-01 man ja SP steg1) ja kaikki toimineet hyvin
Onko Aerossa eroa vakioon koneen osissa, muissa kuin suuttimissa?
Re: 9-5 2,3t -98:iin stage 1
Jos tuollaisen aeron boksin laittaa -98/-99 autoon niin kyllä arveluttaa ainakin kaksi seikkaa:
- miten käy luistoneston, joka on vakiona aeroissa mutta harvassa -98/-99 autossa
- -98 autossa on vain yksi lambda-anturi
saako techillä ohjelmoitua nuo pois, ja osaavatko huollossa tehdä tuon?
- miten käy luistoneston, joka on vakiona aeroissa mutta harvassa -98/-99 autossa
- -98 autossa on vain yksi lambda-anturi
saako techillä ohjelmoitua nuo pois, ja osaavatko huollossa tehdä tuon?