
Hintaahan tuolle katsastetulle menopelille tuli huimat 150 €
Toi nyt on taas mielipide, kuten mullakinng900aero kirjoitti:Kait Saabit kilometrejä kestävät, pidosta se on kiinniHyvä juttu että tuplisten hinnat alkavat olla nousussa, mielestäni ehjän tupliksen kuuluisi jo tänä päivänä maksaa enemmän kuin esim. karvalakkisatkun, jollaisia on vielä vähän joka kadunkulmassa
Joo mielipiteemme meillä kaikillafforslund kirjoitti: Toi nyt on taas mielipide, kuten mullakin
Mielestäni satkujen pitäis olla vähintään tuplasti 99:n hintaisia, ainakin jos niistä on pidetty edes vähän huolta.
Onhan ne todella paljon kehitteyneempiä ja mukavempia vaikka perusauto on sama. Se auton ikä nyt ei yleensä nosta arvoa
Niin puhtaasti käyttöautona ajatellen, mutta me suomalaisethan vaan ollaan enää niin hulluja..fforslund kirjoitti: Toi nyt on taas mielipide, kuten mullakin
Mielestäni satkujen pitäis olla vähintään tuplasti 99:n hintaisia, ainakin jos niistä on pidetty edes vähän huolta.
Onhan ne todella paljon kehitteyneempiä ja mukavempia vaikka perusauto on sama. Se auton ikä nyt ei yleensä nosta arvoa
nuo nuorimmat tupliksethan on idioottivarmoja, ei muuta kuin menoksi vaan. mulla on h-moottorisista tupliksista pelkästään hyviä ja luotettavia muistoja, toisin kuin b-moottorisista joihin en luota pätkän vertaakorpijaakko kirjoitti:Tänään tuli 413 tuhatta. Tuntuu toimivan. Ens viikolla pitäs puottaa työreissu turkuun sieltä lahteen ja taas takas kuopioon. Uskoisin että kestää. Laiskahan tuo on kyllä turbon jälkeen. Ylämäessä tuntuu että jotain on rikki. Kai se on pakko uskoa; 100 heppa on 100 heppaa. Auto on epäsiisti, pakoputki vuotaa, käsijarru ei toimi. Muuten ok. kone ja vaihteisto on tikissään. Keskikonsoli saattaa käydä AC:llä varustettuun 99:siin.
Eihän se mikään hornetti ole....korpijaakko kirjoitti:No niin nyt ollaan lahdessa. 150 egen hankinta on kuljettanut pommin varmasti jo yli 2000 km. Mutta kyllä on 100 heppanen kaasari 99 5-vaihteisella laattikolla laiska. En käsitä minkä takia tämmösiä virityksiä on pitänyt edes valmistaa.