Onko se loppujenlopuksi
niin hiton tärkeää mikä lämpöarvo on sytkätulpissa? nykyajan 2005 ja siitä sitten ylöspäin, moottorin ohjausyksikkö hoitaa väärän lämpöarvon, tulpat ovat aina liidun valkoisia otat ne milloin tahansa irti ja mittailet vanhaa käyttöopasta vasten.
tulpat
Re: tulpat
"Jos moottoriin valitaan liian kuuma tulppa, moottori voi vaurioitua. Jos moottoriin valitaan liian kylmä tulppa, tulpan jännitteeneristyskyky heikkenee tulpan kärjestä, jolloin tulppa lakkaa sytyttämästä ilma/polttoaineseoksen."
http://www.brisk.fi/ukk.html
Elikkä vastaus kysymykseen -> ON
Kannattaa varmaan vaihtaa toi profiilissa :kiinnostuksen kohteet HÄIRIKKÖ
Meinaan vaan että saattaapi helpottaa vastauksen saantia... 
http://www.brisk.fi/ukk.html
Elikkä vastaus kysymykseen -> ON
Kannattaa varmaan vaihtaa toi profiilissa :kiinnostuksen kohteet HÄIRIKKÖ


-
- "Ruisku"
- Viestit: 115
- Liittynyt: La Kesä 02, 2007 22:32
Re: tulpat
EI HÄIRIKKÖ, KATSO OHJELMA YKSIKKIÖÄ, VAATIMUS ON ALLE TASAPAINO SOVITUN AALE!
Re: tulpat
WTFkalle-ivar kirjoitti:EI HÄIRIKKÖ, KATSO OHJELMA YKSIKKIÖÄ, VAATIMUS ON ALLE TASAPAINO SOVITUN AALE!


-
- "Ruisku"
- Viestit: 115
- Liittynyt: La Kesä 02, 2007 22:32
Re: tulpat
Varmasti pienen huoltoaseman hoitajan lähettämän pieni vinkki, vaihda tulpat, muuten on tuleva vakava moottoriremontti, mms.männät sulaa yli 940 C