tulpat

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Lukittu
kalle-ivar
"Ruisku"
Viestit: 115
Liittynyt: La Kesä 02, 2007 22:32

tulpat

Viesti Kirjoittaja kalle-ivar »

Onko se loppujenlopuksi
niin hiton tärkeää mikä lämpöarvo on sytkätulpissa? nykyajan 2005 ja siitä sitten ylöspäin, moottorin ohjausyksikkö hoitaa väärän lämpöarvon, tulpat ovat aina liidun valkoisia otat ne milloin tahansa irti ja mittailet vanhaa käyttöopasta vasten.
arttu
"Hirsch"
Viestit: 881
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 22:15

Re: tulpat

Viesti Kirjoittaja arttu »

"Jos moottoriin valitaan liian kuuma tulppa, moottori voi vaurioitua. Jos moottoriin valitaan liian kylmä tulppa, tulpan jännitteeneristyskyky heikkenee tulpan kärjestä, jolloin tulppa lakkaa sytyttämästä ilma/polttoaineseoksen."

http://www.brisk.fi/ukk.html

Elikkä vastaus kysymykseen -> ON

Kannattaa varmaan vaihtaa toi profiilissa :kiinnostuksen kohteet HÄIRIKKÖ :) Meinaan vaan että saattaapi helpottaa vastauksen saantia... :wink:
kalle-ivar
"Ruisku"
Viestit: 115
Liittynyt: La Kesä 02, 2007 22:32

Re: tulpat

Viesti Kirjoittaja kalle-ivar »

EI HÄIRIKKÖ, KATSO OHJELMA YKSIKKIÖÄ, VAATIMUS ON ALLE TASAPAINO SOVITUN AALE!
arttu
"Hirsch"
Viestit: 881
Liittynyt: Ke Elo 04, 2004 22:15

Re: tulpat

Viesti Kirjoittaja arttu »

kalle-ivar kirjoitti:EI HÄIRIKKÖ, KATSO OHJELMA YKSIKKIÖÄ, VAATIMUS ON ALLE TASAPAINO SOVITUN AALE!
WTF :?: 8O
kalle-ivar
"Ruisku"
Viestit: 115
Liittynyt: La Kesä 02, 2007 22:32

Re: tulpat

Viesti Kirjoittaja kalle-ivar »

Varmasti pienen huoltoaseman hoitajan lähettämän pieni vinkki, vaihda tulpat, muuten on tuleva vakava moottoriremontti, mms.männät sulaa yli 940 C
Lukittu