satkun tupakan sytytin.
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
satkun tupakan sytytin.
viikonloppuna tuli puheeksi.
1.kuinka molelta tuo puuttuu koelaudasta,eli on hukassa.
2.kuinka monella toimii?
3.mistä saa uuden/ehjän.
virta ainakin itselläni tulee siihen ku känny latautuu,mutta ei pistoke lämpene. miten tuon kuuluu itse asiassa toimia.
1.kuinka molelta tuo puuttuu koelaudasta,eli on hukassa.
2.kuinka monella toimii?
3.mistä saa uuden/ehjän.
virta ainakin itselläni tulee siihen ku känny latautuu,mutta ei pistoke lämpene. miten tuon kuuluu itse asiassa toimia.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
045-2698659
Mulla on paikallaan ja toimii, tosin en käytä kun en autossa polta.. Mut sehän toimii lämpövastuksella eli kun painaa sen painikkeen pohjaan ja vastus alkaa lämpeämään tietyn lämpötilan saavutettuaan nappi palautuu alkup. asentoon ja vastus hohkaa punaisena.. Vastus on monessa tapauksessa poikki joten ei toimi.
-10 9-5 NG 2.0T
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo
Heh Eli marmori tiskihän on saabin oma varaosaliike eli oulussa Aine Oy tai muualla GM tai muu vastaaava mistä saa ainoastaan alkuperäisiä varaosia jossa osat ovat suurilta osin huomattavasti kalliimpia..nalleolut kirjoitti:ei taida löytyä motonetista... ja mikä marmori tiski?habasaab kirjoitti:1. kyllä 2. Motonet? Marmori tiski?nalleolut kirjoitti:eli sen napin pitäisi siis pysyä alhaalla,koko lämpeämisen ajan? mistä moisen saisi uuden.?

-10 9-5 NG 2.0T
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo
Re: satkun tupakan sytytin.
missähän vika kun sytytin ei pysy pohjassa mutta kuumenee kyllä jos sitä painaa pohjaan sen aikaa...
kännykkää pitäs saada ladattua autossa.
laturiin syttyy se vihreä valo palamaan mutta ei lataa.
tässä autossa on toiminut aikasemmin
kännykkää pitäs saada ladattua autossa.
laturiin syttyy se vihreä valo palamaan mutta ei lataa.
tässä autossa on toiminut aikasemmin
900S vm. -90
9-3 1.8t SC Vector AT -09
9-3 1.8t SC Vector AT -09
Täällä olisi yksi tarpeeton satkun sytytin pohjineen!
Moni sytyttimeen liitettävä lisälaite murjoo pesän pohjassa olevaa bi-metallijousta niin, että itse sytytin ei enää pysy alhaalla. Esim jotkut Nokian laturit pitää ekalla kerralla survoa voimalla pohjaan, että pysyvät.
Jos kännykkälaturi ei lataa puhelinta vaikka merkkivalo palaakin, niin silloin epäilisin itse laturia.
Moni sytyttimeen liitettävä lisälaite murjoo pesän pohjassa olevaa bi-metallijousta niin, että itse sytytin ei enää pysy alhaalla. Esim jotkut Nokian laturit pitää ekalla kerralla survoa voimalla pohjaan, että pysyvät.
Jos kännykkälaturi ei lataa puhelinta vaikka merkkivalo palaakin, niin silloin epäilisin itse laturia.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Meikäläisellä se oli vielä kun auton sain itselleni jokunen viikko sitten. Eipä ole enää... Liekö sitten pudonnut jonnekkin penkkien yms väliin/alle kun oli puhelin latauksessa
En tiedä toimiko, kun ei tullut tupruteltua, eikä tulella saa leikkiä
(vaikkei mitään liekkiä missään ollutkaan)

Tuossa kojelaudan tupakansytyttimen reiässä lämpenee ja toimii kyllä tarvikkeena saatavat sytyttimet, tulevat vain hieman ulommas kuin alkuperäiset.
Itse sain toiminaan (sytyttimen pysymään pohjassa kuumenemisen ajan) kun väänsin hieman reiän pohjassa olevia liuskoja (tietenkin virrat pois päältä ensin, ettei käy niin kuin itselleni, että pääsee sulakkeita vaihtamaan seuraavaksi).
Itse sain toiminaan (sytyttimen pysymään pohjassa kuumenemisen ajan) kun väänsin hieman reiän pohjassa olevia liuskoja (tietenkin virrat pois päältä ensin, ettei käy niin kuin itselleni, että pääsee sulakkeita vaihtamaan seuraavaksi).
900I Turbo 16V M1992 ("helppo" projekti, josta tulee käyttöauto, toivottavasti)
900I 8V M1990 (jokapäiväinen käyttöauto, mittarissa jo 400tkm)
900I 8V M1988 (ex-poliisi, varaosa-auto)
900S M1995 (vaimon käyttöauto)
900I 8V M1990 (jokapäiväinen käyttöauto, mittarissa jo 400tkm)
900I 8V M1988 (ex-poliisi, varaosa-auto)
900S M1995 (vaimon käyttöauto)
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
2 kpl tupakansytyttimiä löytyy hanskalokerosta eikä kumpikaan toimi. kännyä pystyy lataamaan toki. eli minun kohdallani tarve ohi!
#1171 klubin jäsen
045-2698659
045-2698659