Eihän siinä iso vika voi olla.
Kävin jo yhtä NG900 ajamassa . Mutta tuo turbo on mukava ajattava, että pitää malttaa vielä, ettei piha ole kohta täynnä saabbeja

Tuo puolahomma täytyy myös kokeilla. Kokeilen kaasarisatkun puolaa siihen.Vois olla puolakin rikki. Mulla meni taannoin 900i:stä tolleen just, että tulpat karstautui, kone pätki maantieajossa ja bensaa meni liikaa. Kuumalla koneella tyhjäkäynti oli tosi huono. Lyhyessä ajossa pelas hienosti. Uudet tulpanjohdot (Bougit) auttoi asiaa vähän aikaa, mutta sit tuli taas ongelmia. Osia vaihdettiin käytännössä kaikki sytkä osat, paitsi puola. Ostin purkaamolta käytetyn bosch -puolan (samalla koodilla, kuin orggis) ja niinpä hävisi kaikki ongelmat. Kulutus putosi litralla/100km ja sytytystulpatkin alkoi pysyä puhtaina.
Vois olla puolakin rikki. Mulla meni taannoin 900i:stä tolleen just, että tulpat karstautui, kone pätki maantieajossa ja bensaa meni liikaa. Kuumalla koneella tyhjäkäynti oli tosi huono. Lyhyessä ajossa pelas hienosti. Uudet tulpanjohdot (Bougit) auttoi asiaa vähän aikaa, mutta sit tuli taas ongelmia. Osia vaihdettiin käytännössä kaikki sytkä osat, paitsi puola. Ostin purkaamolta käytetyn bosch -puolan (samalla koodilla, kuin orggis) ja niinpä hävisi kaikki ongelmat. Kulutus putosi litralla/100km ja sytytystulpatkin alkoi pysyä puhtaina.
Puolasta senverta, että kärkijakajallisen puolaa ei kannata laittaa tommoseen kärjettömään. Käsittääkseni pääteaste ei kestä "vääriä yhdistelmiä".Viesko kirjoitti: Tuo puolahomma täytyy myös kokeilla. Kokeilen kaasarisatkun puolaa siihen.
Näin se vaan on...Mertmi kirjoitti:Puolasta senverta, että kärkijakajallisen puolaa ei kannata laittaa tommoseen kärjettömään. Käsittääkseni pääteaste ei kestä "vääriä yhdistelmiä".Viesko kirjoitti: Tuo puolahomma täytyy myös kokeilla. Kokeilen kaasarisatkun puolaa siihen.