Mulle kävi näin jo kolmannen kerran nykyisen saabin pienen historian aikana, tälläkertaa mulla oli parkissa hietsussa kadun varressa ja sivuikkuna ja kylki oli räässä kun tulin takaisin autolle. Perkele!

Joo syytä kysyttäessä vastaus on vain ,että :"tuli vaan semmoinen olo "jehhe kirjoitti:. Meni muutama kuukausi ja syyllinen saatiin kiinni. 16v nuorukainen jolla yllätys yllätys ei ollut rahaa maksaa mitään.
Mulle kävi kerran Esson pihalla niin, että mittareiden välistä Nissan-Nassen-Nussin pakitti almost täysillä Saabini keulaan, about 50-50-kolari. Nissan-kuski tuli autosta kuin jousi pihalle ja tarkastamaan vaurioita. Itse puistin päätä ku kuului niin iso muovin räsähdys. Katsoin jannua vihaisesti, nousin autosta pihalle ja menin katsamaan kans vaurioita. Saabissa ei ollu mitään ja jannu sanoi et ku mun Saabiin ei tullu mitään niin taidetaan olla sujut. Katsoin Nissanin puskuriin tullutta "ilmareikää" ja sanoin homman olevan ihan kunnossa, sujut siis ollaan. Naurean lähdin ajamaan pois huoltiksen pihalta.Nappe kirjoitti:En viittinyt vaivautua, kun aeron vanhat kunnolliset puskurit kyllä kestävät, hymyilin vaan että ei tainu sen toisen korinväriset puskurit ainakaan parantua tuosta tömähdyksestä
Ja tähän toiseen. Serkku oli kuntosalilla isänsä (enoni) pulla-Volvolla (Volvo F6turbo, kuorma-auto) ja Volvon keulaan oli joku pakittanut. Puskurin pää vinoon, ajovalo rikki ja tais olla ilmanohjaimessa naarmuja. Tekijäkin tuli tietoon silminnäkijän tarkkavaisuuden ansiosta. Vakuutusyhtiö ei ala hommassa millekään, kun ei oo tehty rikosilmoitusta ja sitä eno ei viitsi tehdä näin pienen asian takia. Ja kaiken huippuna tämä jannu, oikein bemari-kuski, ei ala millekään. Ei maksa edes Volvoon (verottomia) osia. Prkl, turpaan pitäis vetääNappe kirjoitti:Kaveri laittoi ilmoituksen tälle naapurille että saavat korvata auton maalautuksen, mitään ei kuulunut, joten tekivät rikosilmoituksen. Poliisi kävi kuulustelemalla naapurin, joka tietenkin kielsi koko asian, joten juttu jäi siihen!