J.V.A kirjoitti:Ulkomailta autoa ostaessa täytyy ostopäätös tehdä aina muusta syystä kuin "vähistä kilometreistä".
Osaavat takuulla ruuvata myös Ruotsissa.
Ja so what, jos ulkomaille menee mitä väliä. Itsekkin takuulla ruuvaisin parisataatuhatta pois jos Venajälle myisin, ja kolmesataa jos Ruotsiin.
Ja ihan ilman omantunnon tuskia.
Olen jostain syystä elänyt uskossa että saabin mittaristo olisi hyvin vaikea avattava!?! Sellainen umpeenhitsattu paketti..., mutta näin ei kai sitten olekaan.
Mutta jos menen Saksasta (noh Saksassa homma hoituu ammattilaisten toimesta helposti), Ruotsista tai Virosta hakemaan käytetyn saabin, aion vetäistä mittariin LISÄÄ noin 200.000 kilometriä verojen vuoksi. Mun järkeen ei käy tämä suomalainen autoriistoverotus, jossa vielä ulkomailtakin ostetuista halvoista p*skoista täytyy maksaa 1000-2000 euroa (huvi)veroa.
En henk.koht. usko että ruotsalaiset jaksaisivat saabbejaan ruuvailla, elintaso ja palkat on siellä niin paljon korkeammat kuin meillä ja autot lähes ilmaisia niistä lähtökohdista katsoen. Viron autot (saabit) on kai sitten tuotu Saksasta ja ruuvattu siellä jo. Vironpojat taas ovat semmoisia tee-se-itse miehiä, että jos tuon ruuvauksen saabbiin pystyy tekemään jälkiä jättämättä, se tehdää varmasti.
Epäselvää on edelleen, että voiko esim. otsikon CSE -94 saabin kilometrit tarkistaa puhelinsoitolla jostain rekisteristä, joka taasen on yhteydessä katsastuksen yhteydessä kerättyihin kilometritietoihin???