JouniCSE kirjoitti:retarded
Kummastelua meidän foorumilla kaupan olevien palikoiden hinn
Re: Kummastelua meidän foorumilla kaupan olevien palikoiden hinn
ee-i, kyllä minulla on autossakin sytys ihan kohdallaan, mittä sinnä oikein tarkotta?
Luepa oma viestisi vielä ajatuksella uudestaan ja mieti mistä ne Ruotsista tuotujen osien hinnat muodostuvat. Itse olen hankkinut ulkomailta osat joita olen tarvinnut jos muiden hinnat eivät ole miellyttäneet tai Suomessa ei ole ollut tarjontaa. Suosittelen sitä sinullekin, huomattavasti tehokkaampaa kuin julkinen itkeminen hinnoista.a9000 kirjoitti:kyllä minä voin lähteä hakemaan osia tilaajan laskuun jos joku sitä haluaa. ottaa osan ostajavaan selvää selville myyjän, sopii kaupan valmiiksi, ja antaa rahan osan ostamista varten mukaan, ja maksaa kululaskun jo ennakkoon, niin kyllä minä voin lähteä osia hakemaan teille. ihan oikeesti, kyllä minä voin kuriiriksi ruveta niin loppuu sekin kitinä sitten![]()
![]()
PS. toimitusehdot seuraavat: vaikka kauppa peruuntuisi vaikkapa paikan päällä ruottissa, niin kulut syntyi jo kun sinne lähdettiin ja mentiin, ja takaisinkin tullaan tilaajan kustannuksella - ja kaikki raha annetaan käteen ennakkon - sillä periaatteella voidaan kyllä toimia yksittäisissä keisseissä! innolla odotan ensimmäisiä toimeksiantoja.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
voi juu, kyllä minä omat osani ostan mistä ostan, ruotsista kyllä kans, mutta en kuitenkaan mielelläni harmaan talouden edustajilta. teitä muita minä tässä vaan niin kauheesti aattelen, kun joudutte kiskurihintoja maksamaan, että ihan sydän verta itkee. kyllä meidän samaan kolhoosiin kuuluvien pitäisi tämä asia jotenkin järjestää niin että mustanpörssin kiskurit ei notku klubin kauppasivuilla.
[/quote]
Luepa oma viestisi vielä ajatuksella uudestaan ja mieti mistä ne Ruotsista tuotujen osien hinnat muodostuvat. Itse olen hankkinut ulkomailta osat joita olen tarvinnut jos muiden hinnat eivät ole miellyttäneet tai Suomessa ei ole ollut tarjontaa. Suosittelen sitä sinullekin, huomattavasti tehokkaampaa kuin julkinen itkeminen hinnoista.[/quote]
[/quote]
Luepa oma viestisi vielä ajatuksella uudestaan ja mieti mistä ne Ruotsista tuotujen osien hinnat muodostuvat. Itse olen hankkinut ulkomailta osat joita olen tarvinnut jos muiden hinnat eivät ole miellyttäneet tai Suomessa ei ole ollut tarjontaa. Suosittelen sitä sinullekin, huomattavasti tehokkaampaa kuin julkinen itkeminen hinnoista.[/quote]
Parempi ku tilaat vaa ne osas hurreista ja piet turpas kiinni.
Foxbody turbo
Antaa muiden ostaa osansa keneltä ja mihin hintaan tahtovat. Itse olen ainakin ajoittain valmis maksamaan hieman lisähintaa siitä, että saan kaupat hoidettua selvällä suomen kielellä ja tavarat Matkahuoltoon/kotiovelle helposti ja nopeasti. En tiedä miten paljon olet tavaraa ulkomailta ostanut, mutta ei sekään aina ole ruusuilla tanssimista ainakaan halpojen osien kohdalla.a9000 kirjoitti:voi juu, kyllä minä omat osani ostan mistä ostan, ruotsista kyllä kans, mutta en kuitenkaan mielelläni harmaan talouden edustajilta. teitä muita minä tässä vaan niin kauheesti aattelen, kun joudutte kiskurihintoja maksamaan, että ihan sydän verta itkee. kyllä meidän samaan kolhoosiin kuuluvien pitäisi tämä asia jotenkin järjestää niin että mustanpörssin kiskurit ei notku klubin kauppasivuilla.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan, voi olla että muut tulevat huomauttelemaan tulevien myynti-ilmoitustesi hinnoista vielä pitkään.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
katsos ongelma on sellainenKIN, että eivätpä nämä ruottin puolen päätrokarit oikein myy muille suomalaisille ostajille kun heillä ON JO agentti suomen perämetsiin. eli ei se auta välttämättä jos yrität esimerkiksi Ruotsin Andersilta ostaa saabin osaa ruotsista, kun ei kauppaa synny, ellei tavara kulje suomen agentin käsien kautta. Että kyllä tää on aika syvällistä toimintaa näiltä kavereilta. Menishän se ihan ookoo jos ei agentti pyytäis joka lähes palasta sikahintaa - siinä menee homma pieleen ja karahtaa reki kiville.
transaktiokaupankäynti, se on lyhyt ja pitkän päälle kannattamaton tie. jos olisin ite toiminut harmaatuojana en olisi ottanut sellaista riskiä että joku saa sikahinnoista tarpeekseen. varoitin tai oikeastaan neuvoin kerran hinnoitteluasiassa, että myyntiä tulis enemmöän jos laskis hintaa, se oli jo aika kauan sitten se. arvaappa tuleeko toisita vinkkikierrosta?
edit: kyylllähän se minulla jo keittää pottuja siihen tahtiin että ei välttämättä enää ihan kaikilla pytyillä kone käy, mutta minkäs teet, hulluko hullu... jos suunsa avaa niin ainahan sitä sitten on, kun ei malta hiljaa olla. potkutkin sain suuren suun takia ja vielä pääluottamusmiehen paikalta, tommonen about kolmetoista oikeuskeissiä edessä, että eipä se paljon mittää... taijampa lähtiä ruottiin töihin kun siellä on ne saabin osatkin niiin halapoja!
vaan huumori, sitä pitää olla aina! nimim. sainko yliannostuksen kun katoin 3 uuno turhaturpaleffaa putkeen jouluna...
voishan se olla parempi juu, pittä turppa kiini, mutta eikös tämä foorumi ole kaikenkaikkiaan KESKUSTELUpalsta kuitenkin - ja elämäkin olisi niin paljon tylsempää jos ei aukois päätään joka välissä
että miksipä ei? elämä on laiffii ju nou
transaktiokaupankäynti, se on lyhyt ja pitkän päälle kannattamaton tie. jos olisin ite toiminut harmaatuojana en olisi ottanut sellaista riskiä että joku saa sikahinnoista tarpeekseen. varoitin tai oikeastaan neuvoin kerran hinnoitteluasiassa, että myyntiä tulis enemmöän jos laskis hintaa, se oli jo aika kauan sitten se. arvaappa tuleeko toisita vinkkikierrosta?
edit: kyylllähän se minulla jo keittää pottuja siihen tahtiin että ei välttämättä enää ihan kaikilla pytyillä kone käy, mutta minkäs teet, hulluko hullu... jos suunsa avaa niin ainahan sitä sitten on, kun ei malta hiljaa olla. potkutkin sain suuren suun takia ja vielä pääluottamusmiehen paikalta, tommonen about kolmetoista oikeuskeissiä edessä, että eipä se paljon mittää... taijampa lähtiä ruottiin töihin kun siellä on ne saabin osatkin niiin halapoja!
vaan huumori, sitä pitää olla aina! nimim. sainko yliannostuksen kun katoin 3 uuno turhaturpaleffaa putkeen jouluna...
voishan se olla parempi juu, pittä turppa kiini, mutta eikös tämä foorumi ole kaikenkaikkiaan KESKUSTELUpalsta kuitenkin - ja elämäkin olisi niin paljon tylsempää jos ei aukois päätään joka välissä

Japso kirjoitti:Parempi ku tilaat vaa ne osas hurreista ja piet turpas kiinni.
Tuohon Japson lainaukseen oliskin hyvä päättää tämä juttu 

Saab 9-3x 2.0T BioPower -10