Ruiskupumpun vaihdon jälkeen olen vain kiinnittänyt huomiota käynnistyvyyteen. Juu, ekalla lähtee, aina. Mutta, kylmänä tarvitsee vain parin-kolmen sekunnin käynnistyksen (joka sekin on puolet pitempi kuin aikaisemmin), mutta puolilämpimänä pitää sahata 6-7 sekuntia, ennenkuin käynnistyy. Hommassa on kyllä logiikkansa, pitkän käynnistyksen vaatii. Joka kerta.
Kun nyt muut ongelmat poistuivat, auto pelittää todella mainiosti, niin mistä johtuu toi pitkä käynnistysvieteri. Onko kellään selitystä ?
Ei muuten harmita, mutta tänäänkin kun pojan ristiäisten jälkeen käynnistin Saabia Porvoon tuomiokirkon viereltä, turistit kääntyivät katsomaan, että kukas se siinä puku päällä sahaa Saabiaan käyntiin, ja lähteekös. Kun käynnistyi, käänsivät katseensa onneksi muualle
