saapasjalkakissa kirjoitti:Mutta liian monen oman huonon kokemuksen perusteella en kyllä puhelimeksi uudehkoa nokialaista suosittele, ihan yhtälailla voisit laittaa rahasi vaikka takan sytykkeeksi.
Joo, mitä olen kuullut noiden kavereiden ja tuttujen puhelinongelmia nokialaisten kanssa, niin huh huh

Onneksi on itse pysynyt loitolla noista kapineista. Mulla ei oikeastaan ole ollut mitään ongelmia omistamieni puhelimien kanssa. Jos niitä on ilmennyt, niin ne ovat olleet itseaiheutettuja (kuten tuon nykyisen HTC TyTn II:n mini-USB tärväys

).
saapasjalkakissa kirjoitti:Viimeiset toimivat nokiat tehtiin 90-luvun lopussa, uskon.
Onko sellaisia olemassakin? Mitä olen itse kuullut, niin näyttöongelmat, saranoiden hajoamiset (9500 Communicatorissa) jne. ovat olleet ainaisia ongelmia. Työpaikallani on yksi kaveri käynyt "yhden miehen sotaansa" Nokiaa vastaan 9500 Communicatorin hajonneista saranoista. Nokia väittää edelleen sitkeästi, että saranat eivät kuulu takuun piiriin, vaikka kyseessä on aivan selvä tyyppivika. No noita puhelimia on varmaan myyty kuusinumeroinen luku, joten ymmärrän, miksi he ottavat asiaan kielteisen kannan. Jos he myöntyisivät korjaamaan yhden puhelimen takuuseen, niin sitten he joutuisivat korjaamaan kaikki muutkin. Ja sehän maksaisi...
saapasjalkakissa kirjoitti:Kokeile jotain muuta, vaihtelu virkistää.

Olen aivan samaa mieltä

Voi jopa säästyä joltain em. ongelmilta.