Porsche vastaan ratapyörä....
Porsche vastaan ratapyörä....
Ei oo reilua että kaverit joutuvat sähläämään yhtä-aikaa samalla radalla...mutta "who cares...much more fun INDEED" http://www.unknownzone.be/zones/cars/c4vsr1.wmv
Aika iso file joten modeeminkäyttjiä saattaa itkettää....olen pahoillani.
Aika iso file joten modeeminkäyttjiä saattaa itkettää....olen pahoillani.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3644
- Liittynyt: Ke Maalis 12, 2003 21:05
- Paikkakunta: Espoo
- Viesti:
tyly loppu kommentti
Jyrki alias potkuhousu
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
SS-K #1636 STCF #2
Zaino Show Car Polish Trolli.nu
Viimeistely alkaa ensimmäisestä Zaino kerroksesta
Porsche on ... ...hmmm... ...aatelia...
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Tosta testistä ei voi sanoa muuta kuin, että on pelkkää bullshittiä. Jos tiedetään mihin prätkät pystyy ei tolla radalla tuolla basic porkkella olisi mitään jakoa. Clarksonin tehdessä testin, en yhtään ylläty voittajasta.
Ei nyt aloiteta mitään prätkä vs. auto vääntöä, mutta tuo on silkkaa roskaa.
Joskus oli todella kylmällä säällä ajettu ringiä Porkke GT3 (vai oliko 2) vs. R1 ja silloinkin porkke oli hieman nopeampi, mutta sentääs vähän eri luokan porkke kyseessä. Ja erittäin kylmällä säällä prätkä kärsii enemmän.
Ei nyt aloiteta mitään prätkä vs. auto vääntöä, mutta tuo on silkkaa roskaa.
Joskus oli todella kylmällä säällä ajettu ringiä Porkke GT3 (vai oliko 2) vs. R1 ja silloinkin porkke oli hieman nopeampi, mutta sentääs vähän eri luokan porkke kyseessä. Ja erittäin kylmällä säällä prätkä kärsii enemmän.
STCF #3
Aivan. Pärrä on pärrä, ja toi Clarksonhan teki sen pöljän listan, jossa 9-3 Viggen Cabriolet oli 2. surkein. No, tuota nyt on huono verrata tähän. Mutta kuitenkin alkanu toi jätkä tuntuun joltain nokkavalta leuhkalta asiasta tietämättömältä.Speedou kirjoitti:Tosta testistä ei voi sanoa muuta kuin, että on pelkkää bullshittiä. Jos tiedetään mihin prätkät pystyy ei tolla radalla tuolla basic porkkella olisi mitään jakoa. Clarksonin tehdessä testin, en yhtään ylläty voittajasta.
Ei nyt aloiteta mitään prätkä vs. auto vääntöä, mutta tuo on silkkaa roskaa.
Joskus oli todella kylmällä säällä ajettu ringiä Porkke GT3 (vai oliko 2) vs. R1 ja silloinkin porkke oli hieman nopeampi, mutta sentääs vähän eri luokan porkke kyseessä. Ja erittäin kylmällä säällä prätkä kärsii enemmän.
Ja, kyllä. Tuolla R1:llä jopa uskaltaisin veikata, että itse pienen treenin jälkeen ajaisin nopeammin rataa kuin Carrera 4:lla pääsisin.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
Moottoripyörillä on pienemmän kaarrenopeudet, kuin autoilla. Suorilla kiihtyvyys ja huippunopeus ovat valtteja. Väitän, että kierrosajat voisi mennä aika lähelle toisiaan, jos molemmilla on hyvät kuljettajat (tulos tietenkin radasta riippuvainen).
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
kyl pyöräl voittais auton radal jos osaa ajaa. Tota videotaki katteli ni ei R1 kuski käyttäny puoliaka radasta kurvista ulos tullessa. Jos käyttäis koko radan kunnon ajolinjoil ni kyl porsse jäis.
Saab 9000 CS 2.3 vm.92
http://www.garaget.org/?car=21212
http://www.garaget.org/?car=21212
Siinäpä se, aivan basic ahtamaton porkke, vakio alusta jne. Ei toivoakaan pärrälle. Kuten äsköisessä viestissä todettiin, niin jos osaa katsoa rata-ajoa...pärrä ajo aivan päin P ja Porkke veti limitillä.9-5tW kirjoitti:Tää on kyllä toosi moneen kertaan jopa koeteltu asia: Ei mopolla pärjää radalla autolle, varsinkaan jos molemmat on tehty kilpa-ajoa varten. Ja jos toi 996:nen oli ahdettu, niin sillä on varmasti ihan kunnioitettavat kierrosnopeudet jopa ratapyörää vastaan.
En edes jaksa alkaa vääntää pärrä vs. autoa tähän, mutta edelleen tuon viedon voi jättää omaan arvoonsa.
STCF #3
nimimerkillä itse 250CC ratapyörällä formula fordin kanssa kilpaa ajaneena voin todeta että jos molemmat ovat kilpa-ajoa varten tehty, ei mopolla autolle radalla pärjää.
Tässä yhteydessä jos porkke oli vakio, mitä järkeä tossa testissä oli ? Traktori vastaan motocrosspyörä ? Olisivat laittaneet GT3:sen rinnalle, niin toi pärrä olis hädin tuskin pärjänny edes 0-200 kiihdytyksessä, puhumattakaan ajamisesta mutkaista tietä näkymättömiin.
Mu-tu asiat on vaarallisia, mutta tämä tästä aiheesta osaltani.
Tässä yhteydessä jos porkke oli vakio, mitä järkeä tossa testissä oli ? Traktori vastaan motocrosspyörä ? Olisivat laittaneet GT3:sen rinnalle, niin toi pärrä olis hädin tuskin pärjänny edes 0-200 kiihdytyksessä, puhumattakaan ajamisesta mutkaista tietä näkymättömiin.
Mu-tu asiat on vaarallisia, mutta tämä tästä aiheesta osaltani.
#1901 / 9-3 2.8TS v6 Aero