![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Aika iso file joten modeeminkäyttjiä saattaa itkettää....olen pahoillani.
Aivan. Pärrä on pärrä, ja toi Clarksonhan teki sen pöljän listan, jossa 9-3 Viggen Cabriolet oli 2. surkein. No, tuota nyt on huono verrata tähän. Mutta kuitenkin alkanu toi jätkä tuntuun joltain nokkavalta leuhkalta asiasta tietämättömältä.Speedou kirjoitti:Tosta testistä ei voi sanoa muuta kuin, että on pelkkää bullshittiä. Jos tiedetään mihin prätkät pystyy ei tolla radalla tuolla basic porkkella olisi mitään jakoa. Clarksonin tehdessä testin, en yhtään ylläty voittajasta.
Ei nyt aloiteta mitään prätkä vs. auto vääntöä, mutta tuo on silkkaa roskaa.
Joskus oli todella kylmällä säällä ajettu ringiä Porkke GT3 (vai oliko 2) vs. R1 ja silloinkin porkke oli hieman nopeampi, mutta sentääs vähän eri luokan porkke kyseessä. Ja erittäin kylmällä säällä prätkä kärsii enemmän.
Siinäpä se, aivan basic ahtamaton porkke, vakio alusta jne. Ei toivoakaan pärrälle. Kuten äsköisessä viestissä todettiin, niin jos osaa katsoa rata-ajoa...pärrä ajo aivan päin P ja Porkke veti limitillä.9-5tW kirjoitti:Tää on kyllä toosi moneen kertaan jopa koeteltu asia: Ei mopolla pärjää radalla autolle, varsinkaan jos molemmat on tehty kilpa-ajoa varten. Ja jos toi 996:nen oli ahdettu, niin sillä on varmasti ihan kunnioitettavat kierrosnopeudet jopa ratapyörää vastaan.