Tuli tossa eilen katteltua tonne kone huoneeseen ja huomasin, että toi
moniurahihna rupee rakoileen. Ja sit kone oli sammaunu säkällä semmottis,
et ton yhden rullan, en tiä mikä rulla se on, mut se on keskimmäinen, ja sen näkee hyvin. Nii siit oli sisä reunasta noin 5*2mm pala pois. Näytti oleen jotain
seos rautaa taikka alumiinia.
Pitäskö vaihtaan ensitilassa?
Eikö noita merkkihuolloissa vaihdeta, ja jos vaihdetaan niin koska olis pitäny viimeks vaihtaa?
Auto on tähän asti ollu aina merkkihuollossa, leimat vihon loppuunasti.
Viiminen huolto (merkki huolto) 197000 th.
Nyt ajettu 208700 th.
Mitä pitäs tehä?
Moniurahihna
Moniurahihna
SAABismi, ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.
Re: Moniurahihna
Vaihto kuuluu huolto-ohjelman mukaan 110tkm ja 210tkm
huoltoihin.
Melko tarkkaan näyttäis olevan vaihtoväli mitoitettu.
Katsottu tosin 9-3:n huolto-ohjelmassa, mutta ng900 lienee sama.
huoltoihin.
Melko tarkkaan näyttäis olevan vaihtoväli mitoitettu.
Katsottu tosin 9-3:n huolto-ohjelmassa, mutta ng900 lienee sama.
#2777
9-3 SC TTid Vector A6 vm.-08
9-3 SC TTid Vector A6 vm.-08
Re: Moniurahihna
Kiitti.
Siis huoltoon mars.
Tosin tossa huoltovihossa ei kyllä tainnu enää tyhjää olla. No tarkastan aamulla ja tilaan huollon.
Kiitti.
ps. Vaihtaakohan ne sen (tai ne ) rullat samalla, vai pitääkö erikseen mainita?
Siis huoltoon mars.
Tosin tossa huoltovihossa ei kyllä tainnu enää tyhjää olla. No tarkastan aamulla ja tilaan huollon.
Kiitti.
ps. Vaihtaakohan ne sen (tai ne ) rullat samalla, vai pitääkö erikseen mainita?
SAABismi, ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.