Moniurahihna

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
jasi
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Huhti 26, 2006 20:52
Paikkakunta: Turku

Moniurahihna

Viesti Kirjoittaja jasi »

Tuli tossa eilen katteltua tonne kone huoneeseen ja huomasin, että toi
moniurahihna rupee rakoileen. Ja sit kone oli sammaunu säkällä semmottis,
et ton yhden rullan, en tiä mikä rulla se on, mut se on keskimmäinen, ja sen näkee hyvin. Nii siit oli sisä reunasta noin 5*2mm pala pois. Näytti oleen jotain
seos rautaa taikka alumiinia.
Pitäskö vaihtaan ensitilassa?
Eikö noita merkkihuolloissa vaihdeta, ja jos vaihdetaan niin koska olis pitäny viimeks vaihtaa?
Auto on tähän asti ollu aina merkkihuollossa, leimat vihon loppuunasti.
Viiminen huolto (merkki huolto) 197000 th.
Nyt ajettu 208700 th.
Mitä pitäs tehä?
SAABismi, ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.
vihtori
"Tuplakaasari"
Viestit: 91
Liittynyt: Ti Marras 22, 2005 11:29
Paikkakunta: Lahti

Re: Moniurahihna

Viesti Kirjoittaja vihtori »

Vaihto kuuluu huolto-ohjelman mukaan 110tkm ja 210tkm
huoltoihin.
Melko tarkkaan näyttäis olevan vaihtoväli mitoitettu.

Katsottu tosin 9-3:n huolto-ohjelmassa, mutta ng900 lienee sama.
#2777
9-3 SC TTid Vector A6 vm.-08
jasi
"Ruisku"
Viestit: 118
Liittynyt: Ke Huhti 26, 2006 20:52
Paikkakunta: Turku

Re: Moniurahihna

Viesti Kirjoittaja jasi »

Kiitti.
Siis huoltoon mars.
Tosin tossa huoltovihossa ei kyllä tainnu enää tyhjää olla. No tarkastan aamulla ja tilaan huollon.
Kiitti.
ps. Vaihtaakohan ne sen (tai ne ) rullat samalla, vai pitääkö erikseen mainita?
SAABismi, ei ole sairaus, vaan hyvä elämäntapa.
Vastaa Viestiin