Näin minäkin olen luullut tuon CD mallin kohdalla, jopa käyttöohjekirja näin kertoo. MUTTA, allekirjoituksen tonnari on virranjakajallajus kirjoitti:Vm 1988 esiteltiin CD-korimallissa DI+APC
Vm 1989 oli DI/APC kaikissa korimalleissa
Tämä koskee turbomalleja.
Ruiskumalleihin suorasytytyskasetti tuli vasta 94 trionicin myötä, kun CC-korimallin valmistus oli jo loppunut?
Jos DI+APC-järjestelmän ahtopaineita haluaa korottaa, pitää muokata APC-boksia.
Jos DI/APC-järjestelmän ahtopaineita haluaa korottaa, pitää laittaa lastu DI/APC-boksiin.
Jos haluaa APC, DI+APC- tai DI/APC-autossa samalla lisätä polttoaineensuihkutusta, pitää muuttaa ruiskuboksin (Jetronic) lastua.


ps. isällä oli -89 cc ja oli DI/APC poksilla