Turbon putket/letkut
Turbon putket/letkut
Kestääkö metallipunos letkut turbon öljy ja vesi letkuina vai lämpenevätkö liikaa lähinnä turbon päässä? Tarkoitus olisi laittaa banjoliittimet joista letkut lähtisivät.
Re: Turbon putket/letkut
Onhan nuita tullut laiteltua ja hyvin toimivat, kunhan eivät mene kovin läheltä DP:tä tai jotain muuta kuumaa paikkaa.
Matti
Matti
Keski-Pohjanmaan Kamariorkesteri
# 1988 = Matti Vanhamäki
# 1988 = Matti Vanhamäki
Re: Turbon putket/letkut
Riippuu varmaan mitä sen metallipunoksen sisäpuolella on, kunhan se on öljyä ja kuumaa kestävää, tarkoitukseen sopivaa letkua niin kestää. Mulla taitaa toinen ahtimen vesiletkuista (hi-flex) olla miltei pakosarjassa kiinni, tai max. milli välissä. Tuli sen verran sopivan mittanen ja sopivaan kulmaan ettei paljoo vaihtoehtoja, eipä tuo ole tähän saakka sulanut.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429
Re: Turbon putket/letkut
Hydrauliikka firmat tekee sisältä joku teflon/ulkoa teräspunos mittojen mukaan.
Ainakin Hi-Flex tekee, varmaan muutkin, eikä maksa pal mittään
Mutuna: kestää 400-astetta lämmintä...
Ainakin Hi-Flex tekee, varmaan muutkin, eikä maksa pal mittään

Mutuna: kestää 400-astetta lämmintä...
Keijo-klubi #1860, Maja kesät Mäntsälässä ja talvet Lahdessa.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.
Renauly Megane 1.5 dci, Renault Scenic, Opel Frontera, Suzuki Iso-rosvo Naked, Hayabussi.