Moro,
Jos autossani on jo bensalastu vakiokoneessa niin voinko enää lähteä vaihtamaan isompaa suutinta tai muita palikoita esim. turboa ilman että kyseinen bensalastu alkaa temppuilemaan eikä toimi enää toivotulla tavalla? Ja jos sitten vaihdan isompaa suutinta ja turboa niin jääkö kyseinen bensalastu sitten ns. "pullonkaulaksi" kokonaisuudessa vai pitääkö uusi lastukin hommata samalla?
Kiitos!
Pasi
Bensalastu
Re: Bensalastu
Jos bensalastu on vakiokoneessa niin se on sovitettu alkuperäisille suuttimille, eli jos vaihdat suuremmat suuttimet niin joudut myös vaihtamaan näihin sopivan bensalastun.
Sellaista taikalastua ei ole joka toimisi kaikilla kokoonpanoilla
Sellaista taikalastua ei ole joka toimisi kaikilla kokoonpanoilla

Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06
- 9-3SC 1.8t Aut. -07 NoPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
Re: Bensalastu
Näinpä vähän kuvittelinkin. Entäpäs miten suuremman turbon tai muiden viripalikoiden kohdalla?
Re: Bensalastu
Bensa loppuu kesken jos vaihdat suuremman turbon.. Tietysti jos sen virittää puhaltamaan vain 0,2bar niin ehkä sitten riittää soppakin.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Re: Bensalastu
meinaatko että suuttimet ja bensapumppu menisi myös vaihtoon jos suuremman turbon laittaa? entäpä jos turbon ja suuttimet pitää vakio kokoisena mutta vaihtaa muuta virikilkettä niin pitääkö lastu taas päivittää uuteen?
Re: Bensalastu
Ei auta pihistellä kun lastu+putkituunauksesta(stage3) mennää ylöspäin, siinä menee kerralla enemmän osaa vaihtoon. Jos kattelet esmes maptunin sivuilta niin sieltä saa osviittaa millasia kokoonpanoja stage4 ja ylöspäin. Ja nyrkkisääntönä softa ohjelmoitava aina raudan mukaiseksi.
Saab 9-3x 2.0T BioPower -10
#1429
#1429