aeron korisarja 5oviseen
aeron korisarja 5oviseen
ihan vaan tyhmyyttäni kyselen, että sopiiko aeron puskurit suoraan?? ja miten on niiden kylkihelmojen kanssa...
saako ne pätkittyä ja liimailtua sellaiseen muotoon että sopisivat??
oikeastaan siis... onko ne oikean mittaiset??
tiedän jo, että aero-miehet näkevät punaista, ja muutkin pitävät älyttömyytenä tuhota aitoa sarjaa, mutta kun olisi korjauskelpoinen edullisesti tiedossa...
mahdollisesti myös jokin muu systeemi... onko joku tehnyt helmoja??
saako ne pätkittyä ja liimailtua sellaiseen muotoon että sopisivat??
oikeastaan siis... onko ne oikean mittaiset??
tiedän jo, että aero-miehet näkevät punaista, ja muutkin pitävät älyttömyytenä tuhota aitoa sarjaa, mutta kun olisi korjauskelpoinen edullisesti tiedossa...
mahdollisesti myös jokin muu systeemi... onko joku tehnyt helmoja??
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Puskurithan menee paikalleen ongelmitta, mutta kylkipalaruljanssin jättäisin tekemättä.
2/3 ovisessa vain yksi kylkilistan pala on suoraan sopiva 4/5-oviseen (etukaaren pala).
2/3 ovisessa etuovi on ensinnäkin pidempi eli palasta joutuis harventaan pätkän pois.
Ja sitten se takapala jää armotta lyhyeksi 4/5 oviseen vaikka miten taiteilee (katkastakkin se pitäs).
Kannattaa kytätä 4/5ovisen airflow satsia ennemmin kuin ryhtyä nuin rankkaan puuhaan, mutta jos tykkää värkätä niin mikä ettei
.
2/3 ovisessa vain yksi kylkilistan pala on suoraan sopiva 4/5-oviseen (etukaaren pala).
2/3 ovisessa etuovi on ensinnäkin pidempi eli palasta joutuis harventaan pätkän pois.
Ja sitten se takapala jää armotta lyhyeksi 4/5 oviseen vaikka miten taiteilee (katkastakkin se pitäs).
Kannattaa kytätä 4/5ovisen airflow satsia ennemmin kuin ryhtyä nuin rankkaan puuhaan, mutta jos tykkää värkätä niin mikä ettei

-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
kas kun ei ole ikinä tullut vastaa 4/5 ovista aeroa.... ettei nyt vaan olis tullu puhuttua höpöjä...
jokatapauksessa k.o. yhdistelmä mahtaa olla äärettömän harvinainen.
siksi se modaus olisikin tarpeen. ja olen kyllä tietoinen että pätkimään joutuu... ...ja jatkamaan, mutta onko tuo lokasuojien väli yhtä pitkä molemmissa malleissa...
tietysti mahdollista olis semmonenkin, että tekisin niistä 3 ovisen helmoista muotit... ja sit siitä "leikkaa liimaa" ne 4/5 oviseen... Hmm... eipä käyny tommonen mielessä... jos tommosen tekis, niin mahtaisko kellään muulla olla kiinnostusta?? LUULIS ETTÄ ON...
jokatapauksessa k.o. yhdistelmä mahtaa olla äärettömän harvinainen.
siksi se modaus olisikin tarpeen. ja olen kyllä tietoinen että pätkimään joutuu... ...ja jatkamaan, mutta onko tuo lokasuojien väli yhtä pitkä molemmissa malleissa...
tietysti mahdollista olis semmonenkin, että tekisin niistä 3 ovisen helmoista muotit... ja sit siitä "leikkaa liimaa" ne 4/5 oviseen... Hmm... eipä käyny tommonen mielessä... jos tommosen tekis, niin mahtaisko kellään muulla olla kiinnostusta?? LUULIS ETTÄ ON...
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Mulla on sellainen muistikuva että joku saabklubilainen oli tehnyt molemmista malleista muotit, eli 3- ja 5-ovisista. Ettei vaan ollut postituslistalla puhetta aiheesta?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
-
- "Saabisti"
- Viestit: 351
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
- Paikkakunta: Vöyri
- Viesti:
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Mulla on olemassa ne 4d:n kylkipalojen muotit. Ja ensi viikolla saan sen viistokeulan ison etupuskurin(alkuperäisen) mistä on tarkoitus tehdä aika nopeesti myös muotti. Takapuskurikin jos jostai löytyisi, niin sitten alkaisi olla kaikista korisarjan osista muotit, paitsi noista aeron helmoista.
Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
-
- "Hirsch"
- Viestit: 938
- Liittynyt: La Loka 18, 2003 14:30
- Paikkakunta: Jyväskylä
kivijärvellä oli myytävänä vähän aikaa sitten myynnissä semmonen -84 turbo 5D jossa oli airflow sarja. Ja kyllähän niitä ruotsista löytyy.
900 Aero T16 -84 (projetkti)
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o
9000 Aero 2.0T -94
9000 Aero -96 stage X RE85 (1mile@305km/h)
9-3 Avo Aero -01 BioPower (ex RHD)
9-3 Avo viggen -00
Ossi Koukka o4o4l9457o