Näistä sun kirjoituksista tulee kohta semmonen olo, että tuo tomaatti on mätä.
Kuitenkin itse kun olen semmosella ajellut, niin kovasti olen tykännyt.
nim. automaattifani - motto: "TTiD A, mulle heti!"
No eihän tota taas yöllä tajunnut..Marko A kirjoitti:Suoraan on laitettu verouudistukseen mukaan automaatti. Nostaa kulutusta, joten paiskataan siihen veroa. Ja se on oikein se!![]()
Hjyvä pointti...Marko A kirjoitti:Tästä pitänee päätellä, että perseen alla olevan kiesin ARVO ON NOUSSUT VASTAAVASSA SUHTEESSA! Saako käytetystä automaatista nyt sitten 10-15% enemmän kuin manuaalista?
Tarkoittaako tuo "3,5" vaihdetta 3,5 ? Sellainenhan on vain 2.0TS:n automaattivaihtestossa ja siinäkin toimii vain "kick-downin" yhteydessä. Ihan vain siksi kysyn, kun jäi mietityttämään mitä toi merkintä tuossa listassa tarkoittaa, kaiketi käsivalinnan vaihteita tarkoittaa muuten?Ristom kirjoitti:Pitänee sovittaa ajotyyliä enemmän ajokin mukaan, nyt mennään siis 2-3-"3,5"-ehkä-4-D-3-2 kaupungissa.
Satasen pintaan näyttäis Ruotsissa olevan pyynnit:Ristom kirjoitti: Onko kenelläkään hajua:
Saako 2006 9-3SC 1,8t automaatin (A5) ohjainbokseja ostaa jostain? Entäs niitä väärän mallisia, lähinnä kai aeron?
Jos sen boksin tosiaan joutuu vaihtamaan, niin on aika suolaista huvia, puhelimessa arveli 500 euron tietämiä...
En tiedä tarkkaan onko siellä oikeasti sitä 3,5 vaihdetta, vain ottaako vaihteisto vaan lukon tuon kolmosvaihteen kohdalla ja luistaa aiemmin. Foorumilla jo aiemmin ainakin tiedettiin, ettei varsinaista vaihdetta ole tässä mallissa. (Joku autotalon edustaja tiesi tästä mallista, että olisi myös vaihde "2,5", mitä en ole kyllä saanut esiintymään.) Kickdown ei muutenkaan kuulu toivottuihin ominaisuuksiin omassa käytössäni.uusi93 kirjoitti: Tarkoittaako tuo "3,5" vaihdetta 3,5 ? Sellainenhan on vain 2.0TS:n automaattivaihtestossa ja siinäkin toimii vain "kick-downin" yhteydessä. Ihan vain siksi kysyn, kun jäi mietityttämään mitä toi merkintä tuossa listassa tarkoittaa, kaiketi käsivalinnan vaihteita tarkoittaa muuten?
Tähän pikainen kommentti. Tuossa A6:ssa on ainakin M asennolla 3-6 vaihteet momentinmuunnin lukittu. Ja samalta se tuntuu D:lläkin. Oisko se siinä suurin syy, miksi on juuri sitä "vedontunnetta"?Ristom kirjoitti:Kaasupolkimella on siis suora vaikutus kiihtymiseen, ei pelkästään kierroksiin! Toimii!!!
"Lock Up:Marko A kirjoitti:Tähän pikainen kommentti. Tuossa A6:ssa on ainakin M asennolla 3-6 vaihteet momentinmuunnin lukittu. Ja samalta se tuntuu D:lläkin. Oisko se siinä suurin syy, miksi on juuri sitä "vedontunnetta"?