kyllä täytyy sanoa ,että en ole törmänny moiseen ongelmaan, edelleen etupää pukilla ja rassataan ku illoin ehtii ,mutta mutta
vetari on ja akseli on tarkistettu mitat ok. tänään otettu kone uudestaan käsittelyyn ja purettu molemmin puolin, tulipan huomattua ,että moniurahihna täytyy vaihtaa(murtumia) sekä tiputtaa jostain ohjaustehostin nestettä,koska säiliö oli tyhjentynyt, varrmaan jostain takaa ,oisko menny samassa rytäkässä, enpä tiiä, tänään uudestaan kaikki hydraulikumit syyniin ,mutta ei löytynyt mitään ,ihan kuin kone olisi siirtynyt muutaman sentin suunnassaan,antoi kyllä periksi, mutta eihän toikaan voi olla oiken mahdollista, fakta on kumminkin että maljan ja vetoakselin tripodin väli ei ole oikea
,kyllä se varmaan siitä kesään mennessä ratkeaa tai sitten ei
nykkin kännyt yltä päältä rasvassa( vaikka on sfarvegaa) ,
ja ku ei joka hetki jaksa eikä viiti syventyä tohon pulmaan
ja ku raudatkin on paikallaan niin miten sitten
tosin en saanut takinmaista hydraulikumin ja kannatinraudan mutteria irti oli meinaan sen verran 19 mm heittoa että täytynee keksiä jotain,tossa tuli muuten mieleen, mittaltiin tossa kaverin tonnarista eroja siis samanlainen mutta cd, niin mittaero oli remmien päästä se vaadittavat 20-25 mm ,mutta ihmetyttää oisko se antanut jostain periksi ja kone siirtynyt vähän kuskin puolellepäin enpä osaa sanoa, kattellaan taas ku keritään, tai jos vaikka hommais jonkun ritsan kulkuneovoksi ja perehtys tähän sitte kun mielenkiinto palaa ( tai sitten ei )
kun ois muutakin ohjelmaa ku toi
