Minä olen aika tyytyväinen ollut tuohon mun 900T16:een: Se miksi olen aika tyytyväinen johtuu sitä, että mun autossa on sähkölasit ja -peilit, kaukosäätöinen keskuslukko mutta lapsiperheen autossa mun mielestä pitää olla ilmastointi. Se on ollut hankintalistalla jo pitkään mutta ainahan sitä löytyy, ja nimenomaan lapsiperheessä, parempiakin kohteita rahalle. Pikkuiset ku ei kestä vetoa yhtään.
Mutta totta tosiaan, kyllähän tuo 5D combi on hyvä lastata tavaralla. Ainoa heikkous on sitten matala tavaratila jos hattuhylly on paikoillaan joten ainakaan Brion Duoa ei saa renkaat paikoillaan hattuhyllyn alle. Tosin hattuhyllyn pois ottohan vie kokonaista 3 sekuntia, joten toisinaan ei maksa vaivaa ottaa niitä renkaita pois. Ja lisättäköön vielä, että mulla on auton ns. vakiokamoissa mukana pyöräkoukku ja kattotelineet jotka muuten saa ainakin combisatkuun niinn näppärästi, että kuvan vois ottaa

Eikä oo muiden tavaroiden tiellä
Yksi lisäpiste vanhalle combille voisi antaa hyvästä lasten kuormaamisesta, eiku lastenistuinten asettamisesta

Mitään ongelmia ei ole ollut. Tosin vielä ku oli nuoremman turvaistuin selkämenosuuntaan niin sen kiristysremmit piti laittaa etupenkin kiskojen alta joka taas vaati sen, että istuimen kiskojen takapultit piti käyttää auki. Uudet takavyöt voisi olla tosin paikallaan, kun niissä tuppaa olemaan paljon pehmeämpi vyö joka kiertää mm. vyöistuimen turvavyön alentimet paremmin.