Ei sitä kansipahvia tarvi mihinkään kummosempaan vaihtaa, jos on tuore alkuperäinen paikallaan. Kestää vaikka 1,9 bar ja 400hv ainakin ongelmitta jos ei nakuta jne. Jos nakuttaa, niin mielummin kansipahvi kuin mäntä puhki, eli hyvä sulake vikatilanteita varten. Kevyttä järkevästi tehtyä viriä kestää vanhempikin pahvi ja paljonkin ajettu kone Saabin tapauksessa. Vaan väliäkö tuolla jos 400t ajetun koneen tai pahvin poksauttaa, eihän ne maksa mitään.
1,2 bar missä autossa? Jos 8-venttiilinen, niin ei se niitäkään paineita pysty ruokkimaan vkaio k-jetillä, jotain 0,9 bar jaksaa ehkä pitää järkevillä seoksilla. Enemmän nostaminen on hyödytöntä koska APC pudottaa ne alas nakuttaessa kun menee laihalle. Tuota 1,2 baria voit harkita sitten kun on jotain lisärikastusta olemassa.