Pysty- ja viistokeulakaasarin johdinsarjojen eroavaisuus on etuvilkuille ja parkeille menevien johtojen pituus.Mikko_H kirjoitti:joka moottorivaihtoehdolle eri numeroa ja vielä pystykeulakaasarillekin omansa.
K-jet jälkiasennuksena satkuun
Re: K-jet jälkiasennuksena satkuun
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Re: K-jet jälkiasennuksena satkuun
Etuvilkkujen/parkkien liittimet ovat myös erilaiset.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
-
- "Hirsch"
- Viestit: 722
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
- Paikkakunta: Muurola
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3986
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Re: K-jet jälkiasennuksena satkuun
Tämä on erinomainen apuväline.lintta go go kirjoitti:http://i30.tinypic.com/9gy52c.jpg
http://i30.tinypic.com/2cp2i4w.jpg
http://i29.tinypic.com/2hd0b42.jpg
http://i26.tinypic.com/eqw32o.jpg
Kytkikset jotka on ihan helpot

# 419 Vesa Pohjalainen