K-jet jälkiasennuksena satkuun

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Avatar
Juha96
"Hölösuu"
Viestit: 2923
Liittynyt: To Tammi 19, 2006 23:16
Paikkakunta: Kustavi

Re: K-jet jälkiasennuksena satkuun

Viesti Kirjoittaja Juha96 »

Mikko_H kirjoitti:joka moottorivaihtoehdolle eri numeroa ja vielä pystykeulakaasarillekin omansa.
Pysty- ja viistokeulakaasarin johdinsarjojen eroavaisuus on etuvilkuille ja parkeille menevien johtojen pituus.
9-3, 9-5, 9-5, 96 V4, 96 Sport, 99, MB 220 D W115, Alfa Romeo 159 2,4 JTDm
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Re: K-jet jälkiasennuksena satkuun

Viesti Kirjoittaja Jope »

Etuvilkkujen/parkkien liittimet ovat myös erilaiset.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
lintta go go
"Hirsch"
Viestit: 722
Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
Paikkakunta: Muurola

Re: K-jet jälkiasennuksena satkuun

Viesti Kirjoittaja lintta go go »

Vesa Pohjalainen
"Saabisti"
Viestit: 3986
Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
Paikkakunta: Jämsä
Viesti:

Re: K-jet jälkiasennuksena satkuun

Viesti Kirjoittaja Vesa Pohjalainen »

Tämä on erinomainen apuväline. :D
# 419 Vesa Pohjalainen
Vastaa Viestiin