mitähän nuo t5 ja t7 meinaa, en tie onko niitä enemmänki mutta tuota jos vähän valaisette saabisti alokasta.
joo ja käytin hakua mutta kun pitää olla vähintää 3sanaa
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
perkale löysinkin ite, eli trionic5 ja trionic7
mistä tiedän kumpi on omassani?
[quote="Mimmi"]Trionic 5 (lpt-versio) ei osaa ohjata mankkuvenaa. Samoin polttoainekartat kuulemma loppuvat aiemmin.
itellä on "mankkuvena" ja ltp eli onko mulla nyt sit trionic7
SAAB 9000CSE 2.0T -96 B204E (Steg-2) #4964
PitPro Standard 150cc -07
On kahdenlaisia turbo autoja: ne joko on rikki, tai ne on menosssa rikki.
-No Real Power Just Turbo sh*t-
Trionic 7 on uudempi moottorinohjausjärjestelmä, kuin Trionic 5. T7 löytyy vasta 9-3 ja 9-5 malleista. Tonnarit oli aina T5, mikäli kyseessä oli Trionic-kone. Ohjenuorana voidaan pitää, että T5 koneissa ei ollut ilmamassamittaria, muissa ruiskuissa on ja T5 koneessa pitäisi olla punainen DI-kasetti(on sinne jotkut mustaakin tarjonneet, vaikka se onkin T7 kasetti).
Matti
Viimeksi muokannut G-mies, Ti Touko 13, 2008 17:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9000cse kirjoitti:perkale löysinkin ite, eli trionic5 ja trionic7
mistä tiedän kumpi on omassani?
Mimmi kirjoitti:Trionic 5 (lpt-versio) ei osaa ohjata mankkuvenaa. Samoin polttoainekartat kuulemma loppuvat aiemmin.
itellä on "mankkuvena" ja ltp eli onko mulla nyt sit trionic7
T5 sulla on. T7 on vaan 9-5 ja 9-3 2000--2003.
Hatara muistikuva että LPT vekuja ois 96..97 ollu myös mankulla jos ko laitteessa
on ns. lämpölevy imusarjan ja kannen välissä.
"To compensate for the increased air resistance in the intake, engines fitted with Heat Plates have a slightly adjusted charge pressure, Approximately: +0,2 bar, this means that LPT models with heat plates have a solenoid valve to raise the charging pressure above basic charging pressure."
Toi wiki ei välttämättä oo mikään maailman absoluuttinen totuus mutta tässä kohtaa rohkenen olla samaa mieltä sen kanssa.
en nyt mitään muuta paikkaa keksiny kysyä mut ois kiva ku sais vastauksen. eli onko nuo vm94 eteenpäin olevat t5 kannet identtisiä turboissa ja vapareissa?