Paimio Valintatalo punainen OG Cabbe
Paimio Valintatalo punainen OG Cabbe
Paimiossa 28.5 n.klo 18-19 ala-vistalla helvetin hieno punainen OG900 Cabriolet! Kenen mahtaa olla??
Kannatusjäsen
#3382
#3382
Re: Paimio Valintatalo punainen OG Cabbe
Olikos siinä jotkut alession vanteet alla?
#4044
Saab 900i8 kat 2d -90 KA
Saab 900i8 kat 2d -90 KA
Re: Paimio Valintatalo punainen OG Cabbe
En huomannut katsoa. Oiskos rekkari alkanut K-jotakin...ehkä.
Kannatusjäsen
#3382
#3382
Re: Paimio Valintatalo punainen OG Cabbe
Taitaa olla sama jonka bongasin paimiossa yhessä korjaamossa huollossa
#4044
Saab 900i8 kat 2d -90 KA
Saab 900i8 kat 2d -90 KA
Re: Paimio Valintatalo punainen OG Cabbe
Yhden paikallisen jokapaikanhöylän se Cabbe on.
Äijältä löytyy lievästi sanottuna erikoista autovalikoimaa, 126 avo-Fiiatista, Saabien kautta Lincoln-limusiiniin.
Äijältä löytyy lievästi sanottuna erikoista autovalikoimaa, 126 avo-Fiiatista, Saabien kautta Lincoln-limusiiniin.
#3660
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Re: Paimio Valintatalo punainen OG Cabbe
Taisi olla meikäläisen, kun kävin ostoksilla. Paimiossa pyörii kaksi punaista og900:sta. Omani on aeron orkkisvanteilla ja helmasarjalla. Rekkari alkaa Z:lla. Korjaamolle tosin ei ole tarvinnut viedä, kaikki tehdään itse 
9000 vm. 97 Jubilee
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Re: Paimio Valintatalo punainen OG Cabbe
Pyörii...? Enpä ole ikinä nähnyt muuta kuin tuon mainitsemani, heppu asuu Preitilässä ja on varmaan se sama joka oli siellä korjaamollakin nähty.pevi kirjoitti:Taisi olla meikäläisen, kun kävin ostoksilla. Paimiossa pyörii kaksi punaista og900:sta. Omani on aeron orkkisvanteilla ja helmasarjalla. Rekkari alkaa Z:lla. Korjaamolle tosin ei ole tarvinnut viedä, kaikki tehdään itse
P.S. Onkos sinulla nuo kaikki allekirjoituksesi Saabit, en ole tainnut nähdä noista yhtäkään...?
#3660
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Re: Paimio Valintatalo punainen OG Cabbe
Tossa ne on pihalla kaikki ( ellei joku sitten ole tallissa ), sopii vaikka tulla joskus vilkaisemaan ja nämäkin on Preitilässä ( Kiusalassa )JussiT-5R kirjoitti:Pyörii...? Enpä ole ikinä nähnyt muuta kuin tuon mainitsemani, heppu asuu Preitilässä ja on varmaan se sama joka oli siellä korjaamollakin nähty.pevi kirjoitti:Taisi olla meikäläisen, kun kävin ostoksilla. Paimiossa pyörii kaksi punaista og900:sta. Omani on aeron orkkisvanteilla ja helmasarjalla. Rekkari alkaa Z:lla. Korjaamolle tosin ei ole tarvinnut viedä, kaikki tehdään itse
P.S. Onkos sinulla nuo kaikki allekirjoituksesi Saabit, en ole tainnut nähdä noista yhtäkään...?
9000 vm. 97 Jubilee
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Re: Paimio Valintatalo punainen OG Cabbe
No voi fiddu, täytyy tulla varmaan sinne ajelemaan katuja ristiin rastiin.pevi kirjoitti:Tossa ne on pihalla kaikki ( ellei joku sitten ole tallissa ), sopii vaikka tulla joskus vilkaisemaan ja nämäkin on Preitilässä ( Kiusalassa )
#3660
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...