Paimio Valintatalo punainen OG Cabbe
Paimio Valintatalo punainen OG Cabbe
Paimiossa 28.5 n.klo 18-19 ala-vistalla helvetin hieno punainen OG900 Cabriolet! Kenen mahtaa olla??
Kannatusjäsen
Re: Paimio Valintatalo punainen OG Cabbe
Olikos siinä jotkut alession vanteet alla?
Saab 900i8 kat 2d -90 KA
Saab 900i8 kat 2d -90 KA
En huomannut katsoa. Oiskos rekkari alkanut K-jotakin...ehkä.
Kannatusjäsen
Taitaa olla sama jonka bongasin paimiossa yhessä korjaamossa huollossa
Saab 900i8 kat 2d -90 KA
Saab 900i8 kat 2d -90 KA
Yhden paikallisen jokapaikanhöylän se Cabbe on.
Äijältä löytyy lievästi sanottuna erikoista autovalikoimaa, 126 avo-Fiiatista, Saabien kautta Lincoln-limusiiniin.
Äijältä löytyy lievästi sanottuna erikoista autovalikoimaa, 126 avo-Fiiatista, Saabien kautta Lincoln-limusiiniin.
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Saabismi on sairaus ja minä taisin parantua siitä...ainakin toistaiseksi...ehkä...
Taisi olla meikäläisen, kun kävin ostoksilla. Paimiossa pyörii kaksi punaista og900:sta. Omani on aeron orkkisvanteilla ja helmasarjalla. Rekkari alkaa Z:lla. Korjaamolle tosin ei ole tarvinnut viedä, kaikki tehdään itse 

9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
Pyörii...? Enpä ole ikinä nähnyt muuta kuin tuon mainitsemani, heppu asuu Preitilässä ja on varmaan se sama joka oli siellä korjaamollakin nähty.pevi kirjoitti:Taisi olla meikäläisen, kun kävin ostoksilla. Paimiossa pyörii kaksi punaista og900:sta. Omani on aeron orkkisvanteilla ja helmasarjalla. Rekkari alkaa Z:lla. Korjaamolle tosin ei ole tarvinnut viedä, kaikki tehdään itse
P.S. Onkos sinulla nuo kaikki allekirjoituksesi Saabit, en ole tainnut nähdä noista yhtäkään...?

Tossa ne on pihalla kaikki ( ellei joku sitten ole tallissa ), sopii vaikka tulla joskus vilkaisemaan ja nämäkin on Preitilässä ( Kiusalassa )JussiT-5R kirjoitti:Pyörii...? Enpä ole ikinä nähnyt muuta kuin tuon mainitsemani, heppu asuu Preitilässä ja on varmaan se sama joka oli siellä korjaamollakin nähty.pevi kirjoitti:Taisi olla meikäläisen, kun kävin ostoksilla. Paimiossa pyörii kaksi punaista og900:sta. Omani on aeron orkkisvanteilla ja helmasarjalla. Rekkari alkaa Z:lla. Korjaamolle tosin ei ole tarvinnut viedä, kaikki tehdään itse
P.S. Onkos sinulla nuo kaikki allekirjoituksesi Saabit, en ole tainnut nähdä noista yhtäkään...?

9000 vm. 97 Jubilee x 2
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
9000 vm. 95 Aero
900 vm. 87 CAB
No voi fiddu, täytyy tulla varmaan sinne ajelemaan katuja ristiin rastiin.pevi kirjoitti:Tossa ne on pihalla kaikki ( ellei joku sitten ole tallissa ), sopii vaikka tulla joskus vilkaisemaan ja nämäkin on Preitilässä ( Kiusalassa )