Hauska huomata kyllä että tämän foorumin väki on avuliainta mitä missään merkkisivustolla olen huomannut, heti tulee vinkkejä ja neuvoja kun jossakin jotain kysyy, kiitos siitä

Tosiaan homman nimi olisi se että kun kytkimen kunnosta ei tarkkaa tietoa niin se olisi suunnitelmissa vaihtaa ja tietysti kestävään ettei tarvitse sitä miettiä kaasua painaessa. Autossa pitäisi tuollaiset 350 hummaa olla ja vääntö täten alkaa varmaan nelosella.

Tällä hetkellä kytkin on mallia on/off ja se ottaa todella ylhäältä (Ehkä siellä on siis joku sintteri jo valmiiksi)
Mnkäslainen ratkaisu ja mistä tälläseen kannattaisi hommata mikä kestäisi tehoa?
Trollilta näyttää jotain pakettia saavan mutta seiskalla alkava hinta kuulostaa äkkiseltään kalliilta kun on seurannut jotain ratkaisuja täällä ja toisaalla.
Aluksi piti siis laittaa Viggenin kytkin mutta siitä nyt on aika moni vakuutellut että ei todellakaan kestä yli 400nm vääntöjä..

Auto on siis -99 2.0 Turbo Sport eli ns. prearo, palikkaa löytyy mm. mitsun ahdinta, isompaa cooleria ja ahtoputkea, 3" putkistoa, Nordicin ohjelma.