Saa tietysti tarjota, jos myynnissä
9000 Aero vai 9-5 Aero?
9000 Aero vai 9-5 Aero?
Kiinnostaisi hankkia jompikumpi noista yllämainituista. Tehopainosuhteltaan 9000 taitaa olla hieman ripeämpi, mutta 9-5 taas kehittyneempi muuten. Olisi kiva kuulla kokemuksia/kommenttia näistä. Haku -toiminto ON tuttu ja myös kokeiltu. Hankittavaan autoon tulisi ainakin Stage 1 MapTunilta.
Saa tietysti tarjota, jos myynnissä
Saa tietysti tarjota, jos myynnissä
Viimeksi muokannut rr, To Kesä 05, 2008 19:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
900i16 3d 1989, 9000 CS 2,0t 1997, 9-5 2,3t sedan 2001
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
vuodesta -87: 5kpl 96, 12kpl 99, 9kpl OG900, 9000 aero ja OG9-3 TiD
Re: 9000 Aero vai 9-5 Aero?
Oma mielipide: jos jätät stage1 tasolle niin 9-5 Aero. Jos taas aiot virittää reilumminkin niin sitten 9000..
Hyvin pitkälti samalla tasolla on suorituskyky molemmissa, persdyno tosin hämää ja kertoo 9k:ssa olevan enemmän, 9-5:n sivistyneisyyden vuoksi.
Hinnat 9k Aeroissa auton ikään nähden aika suhteettoman korkeat, kun taas 9-5 hinnat ovat suorastaan romahtaneet.
Hyvin pitkälti samalla tasolla on suorituskyky molemmissa, persdyno tosin hämää ja kertoo 9k:ssa olevan enemmän, 9-5:n sivistyneisyyden vuoksi.
Hinnat 9k Aeroissa auton ikään nähden aika suhteettoman korkeat, kun taas 9-5 hinnat ovat suorastaan romahtaneet.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 9000 Aero vai 9-5 Aero?
Annoin pikkusormen, se veeei koko käden tattataaa di din dinjcarlson kirjoitti:jos jätät stage1 tasolle
Saanko muuten 9-5 tekniikasta tyhmänä kysyä, miksi reilummin virittäessä 9000? Eikö uudempi tekniikka kestä?
Re: 9000 Aero vai 9-5 Aero?
Trionic 5 on helpompi säätää koska onnistuu vaikka itse. Trionic 7 ei ole ihan jokaisella vielä hallussa, mutta jos joku viripulju pitäisi valita niin Maptun. Hintaa vaan alkaa kertyä custom mapeilla ja voi olla että joutuu käymään useampia iteraatioita postilaatikkosoftien kanssa läpi. Siinä tärkein syy, muut ovat sivuseikkoja oikeastaan.
Käyttöautossa ei ole järkeä alkaa yli stage1-3 virittämään, ainakaan jos tarvitsee sitä päivittäin ja haluaa luotettavuutta. Tämä "hieman normaalia enemmän" viritettyjä rakentaneena ja ajaneena..
Käyttöautossa ei ole järkeä alkaa yli stage1-3 virittämään, ainakaan jos tarvitsee sitä päivittäin ja haluaa luotettavuutta. Tämä "hieman normaalia enemmän" viritettyjä rakentaneena ja ajaneena..
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 9000 Aero vai 9-5 Aero?
onhan tonnarikin huomattavasti paremman näköinen, siis cs aero.
9-5 on ihan normikipon näköinen eikä läheskään yhtä vaikuttava, tämä mielipide on vain ulkopuolisesti ajateltuna tekniikasta tuon taivaallista välittämättä
9-5 on ihan normikipon näköinen eikä läheskään yhtä vaikuttava, tämä mielipide on vain ulkopuolisesti ajateltuna tekniikasta tuon taivaallista välittämättä
Saab 9000i ´88
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Volvo V70 2.5T AWD ´98
Re: 9000 Aero vai 9-5 Aero?
On se Aero tonnari tosi upea auto, ei voi muuta sanoa. Valitettavasti ei ole 9-5 aerosta kokemusta. Mutta myynnissä oleva tonnariAero omistan.rr kirjoitti:Saa tietysti tarjota, jos myynnissä
http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=18&t=70956
#2652 Jeep Grand Cherokee Limited -04
Re: 9000 Aero vai 9-5 Aero?
Halvin on tässäkin tapauksessa paras. Jos saabiin sijotat niin vituttaa vaan joten mitä vähemmän niin sen parepi 
Re: 9000 Aero vai 9-5 Aero?
Täällä olis tarjolla 9000 aero,jos kiinnostaa. Kysy lisää YV:llä.. 