No nykiminen hävis mutta niin tuli koneestakin laiska, aivan kuin vakio.
Mitähän mahtoi tapahtua ja miksi? Siis tämä oli välitön seuraus.

Mitäs seuraavaksi vois tarkistaa?
Samat kuin aikaisemminkin. NGK.Mimmi kirjoitti:Mitkä tulpat?
Toivottavasti polttimo oli oikean kokoinenmvalopaasi kirjoitti:Paitsi että ei pitäis nakuttaa vaikka W letku onkin irti.
Nyt muuten ahtaa ja nakuttaa korkeilla kierroksilla vaikka W letku on taas paikoillaan![]()
Vaihdoin meinaan ehjän jarruvalon taakse
Jos W-letku on irti, niin Trionic ei pysty avaamaan hukkaporttia, joten nakuttaa ihan varmasti. Ilman W-letkua hukkaportti aukeaa vasta kun aktuaattorin jännitys antautuu. Sitä ennen voi kyllä mennä jo fuelcut päälle.mvalopaasi kirjoitti:Paitsi että ei pitäis nakuttaa vaikka W letku onkin irti.
Nyt muuten ahtaa ja nakuttaa korkeilla kierroksilla vaikka W letku on taas paikoillaan![]()
Vaihdoin meinaan ehjän jarruvalon taakse