9000 CD:n Airflow -puskureiden muotitusmahdollisuus
9000 CD:n Airflow -puskureiden muotitusmahdollisuus
Elieli, mulla odottaa CD-tonnarin originelli AF-sarja pintakäsittelyä, pikkufiksiä ja kiinnipulttaamista. Vaan Japso heitti tuossa hienon idean, että niistä kannattaisi ottaa muotit eka. Itellä ei ole oikein aikaa eikä innostusta ruveta ko. hommaa opettelemaan tähän aikaan maailmasta eikä varsinaista tarvetta muoteille, mutta jos jotakuta kiinnostaa moisia leipoa, niin voin tarjota tilaisuuden, eli mallinnettavat palikat ja hommaan käytettävät tilat (kylmä talli, mutta kyllä siellä näin kesälämpimillä onnistuu) ja apunakin voinen häärätä. Palikat ja talli löytyy Janakkalasta, yhteyttä saa parhaiten sähköpostilla (aero (at) zbxt.net).
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Re: 9000 CD:n Airflow -puskureiden muotitusmahdollisuus
Onko tuohon CD:hen originelleja Airflow helmoja olemassa
ei sinulla tietoa ole 

9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
9-3SC 1.8t Linear Business pro M5 -08 (softapäivitetty Biopower perheen kuljettamiseen)
patu kirjoitti:Onko tuohon CD:hen originelleja Airflow helmoja olemassa![]()
ei sinulla tietoa ole
Kuten todistettua, on. Aika harvinaista osaa, mutta kuitenkin.aero kirjoitti:mulla odottaa CD-tonnarin originelli AF-sarja pintakäsittelyä, pikkufiksiä ja kiinnipulttaamista.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
Joo en lukenut näköjään tarkasti
... Ei muuten mut olen itse laittanut orkkis CC airflow helmat CDhen ja olen tässä pähkäillyt miten niiden olisi tarkoitus menevän helmapeltiin kiinni, kun talvella jää ikävästi loska sinne "hyllylle".
Nämä CDn omat helmathan menevät ihan pellin mukaan alle joten ei sellaista "hyllyä" tule... Ja eroavatko ne paljonkin CC:n vastaavista lärpättimistä ihan mielenkiinnosta
..

Nämä CDn omat helmathan menevät ihan pellin mukaan alle joten ei sellaista "hyllyä" tule... Ja eroavatko ne paljonkin CC:n vastaavista lärpättimistä ihan mielenkiinnosta

Viimeksi muokannut patu, Ti Kesä 24, 2008 21:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-3SS 1.8t Vector Biopower M6 vm-10 (aito, oikea ja sporttisempi tehdas Biopower tehopäivityksellä)
Kuten todettu ja todettu, on kuin onkin. Joken "aika harvinaista" on hitusen lievä maininta - tuo on toinen setti, minkä itse olen livenä nähnyt (ekan näin Ruotsissa kesällä 2003...) ja toinen kokonainen setti, jonka olen bongannut myynnistä (eka oli Ruotsin palstalla, muistaakseni kesällä 2005 ja se ehti mennä, ennenkö sain yhteyttä myyjään). Yksittäinen takapuskuri keikkui melko pitkään tällä foorumilla myytävänä vaatimattomaan 250 euron hintaan ja aika lähellä olin, että olisin poiminut sen ja jonkun viistokeula-CC:n setin yhdistelläkseni.patu kirjoitti:Onko tuohon CD:hen originelleja Airflow helmoja olemassa :?: :arrow: ei sinulla tietoa ole :roll:
Mutta takaisin asiaan: innokkaita muotinottajia? Anyone? :)
Salaisen agentin työ on vaivalloisempaa kuin trigonometristen yhtälöiden soveltaminen käytännön höpsismiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Laitahan kuvia tuosta asennuksesta. Vaatiko CC:n takapuskuri paljonkin leipomista CD:hen? Autojen peräthän ovat muistaakseni hiukkasen eri mittaiset.patu kirjoitti:Joo en lukenut näköjään tarkasti 8O ... Ei muuten mut olen itse laittanut orkkis CC airflow helmat CDhen ja olen tässä pähkäillyt miten niiden olisi tarkoitus menevän helmapeltiin kiinni, kun talvella jää ikävästi loska sinne "hyllylle".
Nämä CDn omat helmathan menevät ihan pellin mukaan alle joten ei sellaista "hyllyä" tule... Ja eroavatko ne paljonkin CC:n vastaavista lärpättimistä ihan mielenkiinnosta 8) ..
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Siis taka ja etupuskuria en laittanut
ensiksi, -95vm.etupuskuri sopii ainakin minun mielestä tuohon profiiliin ja toiseksi, takapuskurin alaosan reunat tein itse kuidusta/kitistä/uretaanista sopiviksi helmojen linjoihin, niiden alkuperäisten pikku muoviosien tilalle, joten takapuskuri on periaatteessa koskematon.... Nyt viimeviikolla hiukan pikkusäätöä siihen, että ovat just linjassa... kuvaa ei ole tähän hätään

Aaaa, eli sulla on pelkät sivuhelmat, sehän kyllä selittää. Nyt täytyy myöntää, että olen onnistuneesti missannut CD:n ja CC:n kylkien eron, jos kerran sivuhelmat eivät heittämällä sovi ristiin.
-Agentti Tuplanolla
-Agentti Tuplanolla
Täh? Eikö CD:ssä tuu eroa vasta takalokasuojan jälkeen, helmathan pitäs olla samat?
Onko niissä sitte eri takaovet kuitenki, ihan samalta kyllä näyttää ku on pihassa vierekkäin, erot näkyy vain etupuskureissa (CC pystykeula, CD viistokeula ja puskuri pitempi) ja takaovien jälkeisissä muodoissa?
Onko niissä sitte eri takaovet kuitenki, ihan samalta kyllä näyttää ku on pihassa vierekkäin, erot näkyy vain etupuskureissa (CC pystykeula, CD viistokeula ja puskuri pitempi) ja takaovien jälkeisissä muodoissa?
Ööö siis niinku L\ jää rako lähinnä tuohon vinon helmapellin ja muovisen helman väliinkö alas? Luulis että se kai ois normaalia, paitsi jos helma kovin väpättää tai helmapeltiä on potkittu/kolaroitu sisemmäks. Sellanen vedenvalumisrakopatu kirjoitti:Joo en lukenut näköjään tarkasti... Ei muuten mut olen itse laittanut orkkis CC airflow helmat CDhen ja olen tässä pähkäillyt miten niiden olisi tarkoitus menevän helmapeltiin kiinni, kun talvella jää ikävästi loska sinne "hyllylle".
Nämä CDn omat helmathan menevät ihan pellin mukaan alle joten ei sellaista "hyllyä" tule... Ja eroavatko ne paljonkin CC:n vastaavista lärpättimistä ihan mielenkiinnosta..

Siis toi kohta juuri mut, en tarkoita sitä mikä on tuo "ontto" kohta, vaan se LINJA mikä menee pohjan pellin kanssa tasan.
Airflown helmat laahaavat alempana ja se hylly siinä kasvaa, alkuperäisissä ei ole hyllyä ollenkaan tai miten se on hoidettu näissä uudemmissa esim. aerossa ja myös tämä takatukivarsien suojaus puuttuu airflow helmoista mitä oli orkkishelmoissa ... Miten se rako/kiinnitys on hoidettu tuossa alkuperäisessä airflowsarjan kanssa olevassa CC tonnarissa, onko kiinnitystä muista kohdin kun helmojen päistä?
Toivottavasti tajusit
vaikea selittää pitäisi nähdä CC:n alle niin sais ite p****le katottuun
Airflown helmat laahaavat alempana ja se hylly siinä kasvaa, alkuperäisissä ei ole hyllyä ollenkaan tai miten se on hoidettu näissä uudemmissa esim. aerossa ja myös tämä takatukivarsien suojaus puuttuu airflow helmoista mitä oli orkkishelmoissa ... Miten se rako/kiinnitys on hoidettu tuossa alkuperäisessä airflowsarjan kanssa olevassa CC tonnarissa, onko kiinnitystä muista kohdin kun helmojen päistä?
Toivottavasti tajusit

vaikea selittää pitäisi nähdä CC:n alle niin sais ite p****le katottuun

Viimeksi muokannut patu, Pe Kesä 27, 2008 22:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tuolla 9000:sen aitauksessa selitin millaisia muutoksia joutui tekemään helmojen kiinnityksen kanssa jos kiinnostaa... ei ne heittämällä mene vähän joutuu kikkailemaan... Jollei halua ajella ovet selälleenaero kirjoitti:Aaaa, eli sulla on pelkät sivuhelmat, sehän kyllä selittää. Nyt täytyy myöntää, että olen onnistuneesti missannut CD:n ja CC:n kylkien eron, jos kerran sivuhelmat eivät heittämällä sovi ristiin.

Viimeksi muokannut patu, Pe Kesä 27, 2008 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tulee... Mut tässä tapauksessa on kyse helmojen kiinnityskohdissa.-> Uudemmissa CD,CDE/CS,CSE malleissa ovat kiinnityskohdat erilaiset ja hiukan eri kohdissaliteFun kirjoitti:Täh? Eikö CD:ssä tuu eroa vasta takalokasuojan jälkeen, helmathan pitäs olla samat?
Viimeksi muokannut patu, Su Kesä 29, 2008 16:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Siis tuo ero on CD->CDE välillä? (itse ajattelen nuo uudemmilla takavaloilla olevat CDE:ksi, vaikka persuksissa lukisikin vain CD)
E oli lisävarustepaketti normaaliin CD-tonttuun, samat varusteet sai normaaliinkin CD-tonnariin ilman E-kirjainta. Sama juttu CS vs. CSE.liteFun kirjoitti:Siis tuo ero on CD->CDE välillä? (itse ajattelen nuo uudemmilla takavaloilla olevat CDE:ksi, vaikka persuksissa lukisikin vain CD)
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.