Tämmöistä tänään

Minusta ei ole kiva ajaa lasten yli kännissä, mutta vastustaisin silti.- Ne, joiden mielestä on kiva ajaa lasten ylitse kännissä, vastustaisivat tietysti. Luulen kuitenkin, että enemmistö kannattaisi, jos tästä tulisi äänestys.
Olen aina pitänyt täytenä idioottina eikä mielipide muuttunut nytkään.Eski kirjoitti:Olen pitänyt Soininvaaraa harvinaisen fiksuna miehenä politikoksi
Pitäisi niin tämän kuin monen muunkin asian takia! Ja varsinkin tuossa yllämainitun eli viisumipakko katoaa ryssänrajalla! Toivottavasti tuota ei tule koskaan tapahtumaan, se on nimittäin tämä Suomi sitten erittäin ikävä paikka asua. Kaikki ryssän rajat vaan kokonaan kiinni ja äkkiä!Japso kirjoitti:Siistiä. Mites sitten, kun tulevaisuudessa viisumipakko katoaa ryssänrajalla, laitetaanko jokaiseen naapurinkin autoon rajoittimet, ettei vaan velivenäläiset aja ylinopeutta. Pitäsköhän joidenkin Helsingin herrojen astella alas sieltä pilvilinnoistansa.
olen samaa mieltä..............hz81 kirjoitti:Pitäisi niin tämän kuin monen muunkin asian takia! Ja varsinkin tuossa yllämainitun eli viisumipakko katoaa ryssänrajalla! Toivottavasti tuota ei tule koskaan tapahtumaan, se on nimittäin tämä Suomi sitten erittäin ikävä paikka asua. Kaikki ryssän rajat vaan kokonaan kiinni ja äkkiä!Japso kirjoitti:Siistiä. Mites sitten, kun tulevaisuudessa viisumipakko katoaa ryssänrajalla, laitetaanko jokaiseen naapurinkin autoon rajoittimet, ettei vaan velivenäläiset aja ylinopeutta. Pitäsköhän joidenkin Helsingin herrojen astella alas sieltä pilvilinnoistansa.