Kas, vaihdoin tänään kaikki moottorituet ja yllätyin projektin sujuvasta läpimenosta. Olihan tuo vanha hydraulikumi vähän kärsinyt.. Oli se kierretappi juurineen lähtenyt kokonaan irtipoikki, mukana paakku kumia. Luonnollisesti se tuli ulos helposti, kun kahdessa osassa sai otettua. Mitään muuta en tehnyt, kuin irrotin ylhäältä momenttituen ja samaan hengenvetoon vaihdoin siihen molemmat puslat. Tämän jälkeen nostokorvakosta moottoria ylös niin paljon, kuin hyvältä tuntui nostaa ja hydraulikumien vaihtoon. Uusi kumikin meni paikoilleen apurunkoa irrottamatta.
Takaa työtä teetti ainoastaan koko kumin peittänyt öljy-hiekka-moska ja se, että yksi kiinnityspulteista oli suoraan vetarin alla. Vähän modattu lenkki lopulta auttoi.
Niin on hämmentynyt olo remontin onnistumisesta, että pakko kait tässä on lähteä kaljalle.
