Olisikohan kenelläkään kuvaa pystärin ja viistokeulan etuhelmojen eroista?juuso kirjoitti:Helmat sopii normaalisti, mutta puskurien palat ei taida sopia keskenään...
Summittaisia suunnitelmia satkun suhteen
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: Summittaisia suunnitelmia satkun suhteen
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Re: Summittaisia suunnitelmia satkun suhteen
Viimeksi muokannut Jope, La Tammi 17, 2009 14:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: sosnet muutti taas vähän
Syy: sosnet muutti taas vähän
Saab 900S Combicoupe
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: Summittaisia suunnitelmia satkun suhteen
No sieltähän tuli tyhjentävä vastauspakinen kirjoitti:http://jope.fi/sosnet/tietopankki/helmat/

Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: Summittaisia suunnitelmia satkun suhteen
Nostetaan vähän vanhaa topiccia. Pitäs mennä lähiaikoina katsomaan potentiaalista tekniikanluovuttajaa. Onkos kaikissa og satkuissa samat jarrut? Ja mikä olisi hyvä turbo koneeseen, kun vaihtokoneessa ei ole kiemuraa. Nythän siihen on hyvä laittaa mikä tahansa fööni. Onko suosituksia? Tarkoitus ei ole rakentaa mitään 400hv "hiilivetypommia"
vaan saada autoon jonkinlainen perustason suorituskyky (n.200hv).

Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Re: Summittaisia suunnitelmia satkun suhteen
Jos on allekirjoituksen satku ja käsijarru takapäähän, niin turbon ja vaparin jarrut ovat samat. Jos kyseessä on etupään käsijarrulla varustettu malli, niin T16 moottorilla varustetuista löytyy jäähdytetyt levyt. Satuloiden eroja en ole vielä tutkinut, mutta se selviää kun käyn jarrut läpi.Olli Kinaret kirjoitti:Nostetaan vähän vanhaa topiccia. Pitäs mennä lähiaikoina katsomaan potentiaalista tekniikanluovuttajaa. Onkos kaikissa og satkuissa samat jarrut? Ja mikä olisi hyvä turbo koneeseen, kun vaihtokoneessa ei ole kiemuraa. Nythän siihen on hyvä laittaa mikä tahansa fööni. Onko suosituksia? Tarkoitus ei ole rakentaa mitään 400hv "hiilivetypommia"vaan saada autoon jonkinlainen perustason suorituskyky (n.200hv).
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: Summittaisia suunnitelmia satkun suhteen
Juu takakässäri ja allekirjoituksen auto kyseessä. Onkos muuten alustoissa eroja vaparin ja turbon välillä? Matalampaa alustaa/poikkitukia??9000LPT kirjoitti:Jos on allekirjoituksen satku ja käsijarru takapäähän, niin turbon ja vaparin jarrut ovat samat. Jos kyseessä on etupään käsijarrulla varustettu malli, niin T16 moottorilla varustetuista löytyy jäähdytetyt levyt. Satuloiden eroja en ole vielä tutkinut, mutta se selviää kun käyn jarrut läpi.Olli Kinaret kirjoitti:Nostetaan vähän vanhaa topiccia. Pitäs mennä lähiaikoina katsomaan potentiaalista tekniikanluovuttajaa. Onkos kaikissa og satkuissa samat jarrut? Ja mikä olisi hyvä turbo koneeseen, kun vaihtokoneessa ei ole kiemuraa. Nythän siihen on hyvä laittaa mikä tahansa fööni. Onko suosituksia? Tarkoitus ei ole rakentaa mitään 400hv "hiilivetypommia"vaan saada autoon jonkinlainen perustason suorituskyky (n.200hv).
Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Re: Summittaisia suunnitelmia satkun suhteen
Jousista ja iskareista löytyy eri variaatioita ja lisäksi ainakin i16 ja T16 löytyy kallistuksen vakaajat (T8 ei ole varmaa tietoa). Myytävät laskusarjat ovat kaikkiin sama.Olli Kinaret kirjoitti:
Juu takakässäri ja allekirjoituksen auto kyseessä. Onkos muuten alustoissa eroja vaparin ja turbon välillä? Matalampaa alustaa/poikkitukia??
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
-
- "Hirsch"
- Viestit: 997
- Liittynyt: La Heinä 16, 2005 11:28
- Paikkakunta: Kalajoki
Re: Summittaisia suunnitelmia satkun suhteen
Päivitetään kuulumiset.
Noh tekniikan vaihto siirtyy jonnekkin lähitulevaisuuteen. Ovien tekstiiliosat on nyt verhoiltu mustalla keinonahalla ja ratti vaihdettu nahkaiseen ralliruoriin. Suraavaksi auto vaihtaa väriä haalistuneesta punaruskeasta mustaksi. Istuimia verhoillaa tai vaihdetaan mustiin nahkaisiin, kunhan budjetti sallii. Ovien tavaralokeroiden "pussit" olisi myös tarkoitus vaihtaa mustaksi nahaksi. Niin ja vaihdekepin pussikin muuttu nahkaiseksi. Autosta tulee näin ollen varsin musta. Musta tuntuu kivalta
Kaikki mallimerkinnät ja saab tekstit on myöskin nypitty pois. 16" super aerot on pyörinyt alla jo jonkin aikaa.
PS. Ei tästä kyllä sleepperiä tule. Tulee enemmänkin GT henkinen. Kuvia tulee joskus kun hommaan kameran.
Noh tekniikan vaihto siirtyy jonnekkin lähitulevaisuuteen. Ovien tekstiiliosat on nyt verhoiltu mustalla keinonahalla ja ratti vaihdettu nahkaiseen ralliruoriin. Suraavaksi auto vaihtaa väriä haalistuneesta punaruskeasta mustaksi. Istuimia verhoillaa tai vaihdetaan mustiin nahkaisiin, kunhan budjetti sallii. Ovien tavaralokeroiden "pussit" olisi myös tarkoitus vaihtaa mustaksi nahaksi. Niin ja vaihdekepin pussikin muuttu nahkaiseksi. Autosta tulee näin ollen varsin musta. Musta tuntuu kivalta

PS. Ei tästä kyllä sleepperiä tule. Tulee enemmänkin GT henkinen. Kuvia tulee joskus kun hommaan kameran.

Mercedes-benz S turbodiesel vm.-74
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06
Pontiac Firebird vm.-85
Jaguar X-Type 3.0 -01
Saab 9-5 aero -06